اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کتک‌کاری رئیس ائتلاف معارضان سوریه+فیلم

رئیس گروه موسوم به «ائتلاف معارضان سوریه» در شهر «اعزار» به دست عده‌ای ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

کتک‌کاری رئیس ائتلاف معارضان سوریه+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سالم المسلط» رئیس گروه موسوم به «ائتلاف معارضان سوریه» روز جمعه (دیروز) در شهر «اعزار»  در استان حلب که تحت کنترل عناصر همسو با ترکیه است، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، او در حالی که در یک تجمع اعتراضی علیه بهبود روابط ترکیه و سوریه، حضور یافته بود، مورد حمله قرار گرفت و حمله کنندگان با فریاد «شبیحه»، که در عرف سوریه به معنای مزدور حکومت است، او را از تجمع بیرون انداختند.

معترضان همچنین علیه ترکیه نیز شعار داده و آنکارا را به خیانت به معارضان و گروههای مسلح همسو با خود متهم کردند. تصمیم ترکیه برای بهبود روابط با سوریه در ماههای گذشته موجب عصبانیت گروهک‌ها و عناصر تروریستی سوری شده و آن‌ها هراز گاهی دست به تظاهرات می‌زنند. همچنین این وضعیت موجب شده است تا آن‌ها به شدت به یکدیگر بی اعتماد شوند.

 

 

ائتلاف معارضان سوریه موسوم به «ائتلاف ملی» نیز با صدور بیانیه‌ای گفت که «سالم المسلط» بدون محافظ در این تجمع حضور یافته بود.

این گروه مدعی شد که حمله کنندگان به المسلط، «جوانان نفوذی دارای پروژه‌های مشکوک که تعدادشان از انگشتان یک دست هم کم‌تر است». بودند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول