اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مدیر بسکتبال توفارقان: اگر باخت فنی زدند، اشتباه داوران بوده است/ یک ریال هم به تیم ما کمک نشد

مدیرعامل تیم توفارقان آذرشهر گفت: ما تا پایان مسابقه با صنایع هرمزگان در زمین حضور داشتیم و اگر باخت فنی زده شده، اشتباه داوران بوده است.

مدیر بسکتبال توفارقان: اگر باخت فنی زدند، اشتباه داوران بوده است/ یک ریال هم به تیم ما کمک نشد

حبیب برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کنار گذاشتن توفارقان آذرشهر از لیگ برتر بسکتبال به دلیل دریافت دو باخت فنی گفت: در دیدار با صنایع هرمزگان ما تا پایان بازی حضور داشتیم و اگر باخت فنی زده‌اند، اشتباه داور مسابقه بوده است. من بعد از پایان مسابقه هم با ناظر مسابقه هم صحبت کردم و گفت سوت پایان بازی زده شده و هیچ مشکلی نیست.  اگر قرار بود بازی نکنیم و باخت فنی بخوریم، اصلا داخل زمین نمی‌آمدیم

وی ادامه داد: اگر قرار بود باخت فنی باشد چرا همان زمان به ما اعلام نکردند و در سایت فدراسیون نتیجه مسابقه درج شد؟ ما اعتراض خود را در این زمینه اعلام کردیم و امروز نیز یک نامه دیگر ارسال می‌کنیم.

مدیر تیم توفارقان در مورد مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: واقعیت این بود که قرار نبود در این فصل حضور پیدا کنیم، اما نمایندگان شهر به من قول دادند که حمایت می‌کنیم، اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده و یک ریال هم به ما ندادند.

برزگر ادامه داد: تاکنون بیش از 10 میلیارد برای تیم از جیبم هزینه کرده‌ام و اگر از لیگ برتر هم کنار گذشته شویم، دیگر در ورزش حضور نخواهم داشت. این تیم برای شهر آذرشهر است و همه باید کمک کنند و نمی‌توانم به تنهایی همه بار تیم را به دوش بکشم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول