اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدنورمراد احمدوند: در راه انقلاب اسلامى ایران خواهیم جنگید

شهیدنورمراد احمدوند در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «تا خون در بدن داریم در راه انقلاب اسلامى ایران خواهیم جنگید».

شهیدنورمراد احمدوند: در راه  انقلاب اسلامى ایران خواهیم جنگید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

3876/ تبرک لحظاتمان با شهیدنورمراد احمدوند

بسم رب الشهداءوالصدیقین
الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انالله و اناالیه راجعون.

اگر کسى از ترس دشمن فرار کند چگونه می‌تواند در آخرت لبه‌هاى تیز شمشیر را تحمل کند؟

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران این خشم توفنده علیه ظالمان جهان و با درود به تمام شهیدان راه حق و حقیقت عنوان وصیت‌نامه را شروع مى‌کنم.

شهید شمعى است که می‌سوزد و به اطراف خود روشنایى می‌بخشد حرکت عظیم انقلاب اسلامى ایران از اول تا حال تمام حالات خود را علیه طاغوتیان جهان داشته و مبارزه می‌کند و تا آخر که این انقلاب بر تمام سرزمین‌هاى جهان فرا رسد و کاخ ستمگران را واژگون کند آن هم به رهبریت نایب مهدى.

امت اسلامى قیام کرده و کشور ایران میدان است که مردم بیدار شوند آن هم با وحدت و انسجام.

من امام عزیزم را تنها نخواهم گذاشت چراکه مرا از ظلمت به روشنایى رساند و از ظلمت نجاتم داد به شهادت حسین(ع) سوگند یاد می‌کنم که اگر دست و پایم را قطع کنند و نتوانم از خود حرکتى داشته باشم با زبانم فریاد می‌کنم «امام عزیزم که یارى‌دهنده قرآن مهدى(عج) است را تنها نخواهم گذاشت».

اى منافقان و اى کافران از خدا بی‌خبر اگر حسین را در کربلا شهید کردند و کسی را نداشت او را یارى کند ما هستیم که از حسین زمان دفاع کنیم و تا خون در بدن داریم در راه  انقلاب اسلامى ایران خواهیم جنگید.

پایان پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول