اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رزمایش فاطمی با ۱هدای هزار و ۵۰۰ چادر در مازندران برگزار شد

در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) رزمایش فاطمی توسط یک موسسه خیریه با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار و هزار و ۵۰۰ چادر به بانوان اهدا شد.

رزمایش فاطمی با  ۱هدای هزار و  ۵۰۰ چادر در مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امروز در رزمایش اهدای  هزار و  ۵۰۰ چادر فاطمی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز تولد امام راحل و گرامیداشت روز زن و مادر، اظهار کرد: آرزوی توسعه و تقویت فرهنگ فاطمی در جامعه و توفیقات بیشتر جامعه بانوان و الگوگیری از ایشان را داریم.

وی افزود: یک موسسه خیریه با ابتکار عمل کار خوبی را انجام دادند به همین مناسبت هزار و   ۵۰۰ چادر برای بانوان تهیه کردند که جای تقدیر دارد.

محمدی لائینی بیان کرد: یکی از بهترین کارها این است که ویژگی حضرت فاطمه حضرت فاطمه زهرا(س) را در جامعه ترویج کنیم که گل سرسبدش مساله حجاب و عفاف و حجاب برتر است.

وی هشدار داد: دشمنان ما می‌خواهند سوژه‌ها را تضعیف کنند و فرهنگ برهنگی که خودشان تجربه کردند و تلخی‌هایش را چشیدند و هنوز هم پیامدهای منفی آن را می‌چشند می‌خواهند امروز در جوامع دیگر از جمله جامعه ما نهادینه‌سازی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نهادهایی قدام خیرخواهانه در جهت توسعه فرهنگ حجاب و عفاف انجام می‌دهند و با این شرایط اهدای چادر می‌کنند یک گام بسیار موثر و در نوع خود جهاد بزرگ است که جای تشکر و قدردانی دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول