اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

نصب ۲۰ هزار تابلوی راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی ایلام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: نصب ۲۰ هزار تابلو کامپوزیتی و ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی جاده ها در طول سال جاری از اقدامات این اداره کل بوده است.

نصب ۲۰ هزار تابلوی راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی ایلام

سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اجرا و انجام ۶ هزار و ۱۶۹ کیلومتر لکه گیری راه های اصلی و ۳۶۶ کیلومتر لکه گیری راه های فرعی در محورهای مواصلاتی استان یکی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سال جاری است. 

وی افزود: لکه گیری راه ها با ۶ هزار تن قیر در سطح راه ها از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در سال جاری است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام به دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری اشاره کرد و گفت: نصب ۲۰ هزار تابلو کامپوزیتی و ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی جاده ها از جمله این اقدامات است‌. 

چشمه خاور گفت: ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده های استان با تعمیر و نوکوبی گاردریل ها، نصب نیوجرسی و ایمن سازی و آشکار سازی دور برگردان ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی از جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در سال جاری بوده است. 

وی ادامه داد: انجام ۱۶۰ کیلومتر عملیات شانه سازی، حذف سه پیچ خطرناک در محورهای مهران، دهلران و ایوان، احداث هشت کیلومتر راه و احداث پل صلواتی از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری است. 

چشمه خاور گفت: همچنین در سال جاری علاوه بر نصب و اجرای گاردریل، نزدیک به ۳۳ کیلومتر روشنایی راه و تونل در سطح جاده های ارتباطی استان و ۲۰ کیلومتر نیوجرسی نصب و اجرا شده است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول