اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ما همان چلسیِ آبراموویچ را می‌خواهیم/ ستاره پرتغالی نیامده یک ماه محروم شد! +تصاویر

چلسی با شکست مقابل فولام در بحرانی‌ترین شرایط ممکن قرار گرفت.

ما همان چلسیِ آبراموویچ را می‌خواهیم/ ستاره پرتغالی نیامده یک ماه محروم شد! +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی به مصاف فولام رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا یک نتیجه‌ فاجعه‌بار دیگر با مدیریت تاد بولی و مربیگری گراهام پاتر ثبت شود. 

نکته جالب توجه این بازی، حضور ژوائو فلیکس در ترکیب چلسی برای اولین بار بود. ستاره پرتغالی که به صورت قرضی و برای 6 ماه از اتلتیکو به چلسی، در بدو ورود به دلیل خطای خطرناک با کارت قرمز داور مسابقه روبه‌رو شد تا خیلی زود زمین مسابقه را ترک کند. 

فلیکس که تنها تا آخر فصل در عضویت باشگاه چلسی است به دلیل کارت قرمز مستقیم تا یک ماه دیگر نمی‌تواند برای آبی‌ها به میدان برود. ستاره‌ای که آبی‌ها برایش به خاطر 6 ماه نزدیک به 17 میلیون یورو هزینه کردند، یک ماه خانه نشین شد!

چلسی اکنون در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط ممکن به سر می‌برد. آنها هزینه‌های هنگفتی برای تقویت تیم انجام دادند ولی نتیجه کار یک فاجعه‌ تمام عیار است. آبی‌های لندن از 9 بازی اخیر خود تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده‌اند و اکنون در رده دهم جدول قرار گرفته‌اند.

هواداران چلسی شب گذشته در ورزشگاه «کراون کاتیج» از مدیریت باشگاه چلسی شدیدا انتقاد کردند و با صدای بلند فریاد زدند: ما همان چلسی سابق خودمان را می‌خواهیم!

فصل گذشته به دلیل مسائل غیرفوتبالی، رومن آبراموویچ، مالک روس، مجبور به فروش چلسی شد و تمام مسئولان قدرتمندی مثل ماریا گرانوفسکایا و بروس باک مجبور به ترک تیم شدند. اکنون تاد بولی، مالک آمریکایی اصلا نتوانسته حتی با هزینه‌های فراوان تیم را به سرمنزل آرامش برساند. او سرمربی آلمانی به نام توماس توخل را که توانسته بود، چلسی را قهرمان اروپا کند را نیز به دلیل چند هفته ناکامی اخراج کرد!

باید دید آیا تاد بولی به گراهام پاتر، سرمربی کنونی چلسی اعتماد می‌کند یا باز هم مثل گذشته شاهد تغییر سرمربی در استمفوردبریج هستیم؟

چلسی در این فصل با مدیریت تاد بولی 200 میلیون پوند در خط دفاع تنها هزینه کرده ولی نتیجه آن این بود که از 13 بازی اخیر تنها یک بار این تیم توانست دروازه‌ خود را بسته نگاه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول