اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

پیام قدردانی سید محمد مقیمی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پدرش

رئیس دانشگاه تهران در پیامی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پدرش قدردانی کرد.

پیام قدردانی  سید محمد مقیمی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پدرش

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه تهران در پیامی از  شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع قدردانی کرد.

پیام  سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران به این شرح است:

«بسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

هجران ابدی و غم از دست دادن پدر عزیزمان مرحوم مغفور حاج سید حسام‌الدین مقیمی هنوز بر قلب‌هایمان سنگینی می‌کند و جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده‌یاد، زخم این فراق را التیامی نیست. خداوند منان را سپاسگزارم که در روزهای غمناک زندگی‌مان ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده‌مان.

به حکم ادب و حق‌شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان و اقوام که خانواده معزی را با حضور آرامش‌بخش و همدلانه خود، مورد تفقد قرار دادند و با بذل محبت‌ها و الطاف خالصانه خود در مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم شرکت نمودند و یا از طریق پیام، تلفنی، ارسال بنر، درج آگهی و نثار تاج گل ما را قرین محبت خود قرار دادند، خاضعانه سپاسگزارم، معرفت و صفایتان را ارج می‌نهم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنم. برای همگان از خداوند رحمان عاقبت‌بخیری مسئلت می‌نمایم و امیدوارم خدای سبحان عنایت فرماید که بتوانم محبت‌های شما عزیزان را در مجالس معنوی و شادی‌هایتان جبران کنم.

اکنون که در آستانه ایام ولادت بانوی دوعالم، حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها قرار گرفته‌ایم، از کلیه بستگان و دوستان و همراهانی که سیاه‌پوش شدند، خالصانه درخواست می‌نمایم جامه عزا از تن درآورده، لطف همیشگی خود را شامل حال نموده و برای آمرزش و شادی روح رفتگان از جمله پدر تازه درگذشته‌ام به آستان زهرای مرضیه سلام الله علیها توسل جویند.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول