اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فرودگاه‌های خراسان رضوی در حالت آماده‌باش قرار دارند/ احتمال لغو در پروازهای فرودگاه مشهد تا پایان هفته

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از احتمال لغو و یا تاخیر مجدد در پروازهای فرودگاه مشهد تا پایان هفته جاری به دلیل کاهش شدید دمای هوای مشهد خبر داد.

فرودگاه‌های خراسان رضوی در حالت آماده‌باش قرار دارند/ احتمال لغو در پروازهای فرودگاه مشهد تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود امانی‌بنی از احتمال لغو و یا تاخیر مجدد در پروازهای فرودگاه مشهد تا پایان هفته جاری به دلیل کاهش شدید دمای هوای مشهد خبر داد و اظهار کرد: تمامی فرودگاه‌های خراسان رضوی در حال حاضر در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند. تمام همکاران عملیاتی و واحدهای خدمت‌رسان فرودگاه مشهد برای تسهیل‌گری مسافران و زائران تا پایان برودت هوا در آماده‌باش کامل قرار دارند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: با توجه به بارش برف و باران، برودت هوا و کاهش شدید دما در حال حاضر با تلاش مجاهدانه متخصصان و همکاران، فرودگاه مشهد عملیاتی و آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند، اما با توجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما، برای رعایت استانداردها و حفظ ایمنی پروازها این احتمال می‌رود که پروازها تا پایان هفته جاری به دلیل ناپایداری‌های جوی دچار تاخیر یا لغو شود.

وی تاکید کرد: لذا از مسافران گرامی تقاضا می‌شود پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره ۱۹۹ تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت پروازها اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول