اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دهه فجر فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است/ پلدختری‌ها در محکومیت نشریه فرانسوی راهپیمایی برگزار می‌کنند

امام جمعه پلدختر گفت: نمازگزاران پل‌دختر روز جمعه پس از اقامه نماز در یک راهپیمایی، هتک حرمت به ساحت مقدس مرجعیت دینی ازسوی نشریه فرانسوی را محکوم وخشم وانزجارخود را اعلام خواهندکرد.

دهه فجر فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است/ پلدختری‌ها در محکومیت نشریه فرانسوی راهپیمایی برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امشب در جلسه هماهنگی ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: باتوجه به جنگ ترکیبی دشمن که به طرق مختلف، به ویژه در فضای مجازی درصدد ایجاد ناامیدی در مردم و آلوده کردن ذهن جوانان در راستای تضعیف نظام، انقلاب، ارزش‌ها و مقدسات است، انتظار می‌رود کمیته‌های ستاد دهه فجر امسال برنامه‌هایی با محتوا، به روز و با نشاط بیشتری همراه با مردم‌محوری داشته باشند.

وی افزود: در راستای ایام‌الله دهه فجر، اقشار مختلف مردم پل‌دختر، اعم از پیر و جوان از نهادها و حوزه‌های مختلف، به طور قطع امسال باشکوه‌تر از گذشته در برنامه‌های ویژه این ایام شرکت کرده وسنگ تمام خواهندگذاشت.

امام جمعه پل‌دختر گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه برگزاری یادواره ۳۳۶ شهید شهرستان پل‌دختر، برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان با قدرت و قوت بیشتری برگزار خواهد شد.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و تشریح دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی برای جوانان است آن‌گونه که بتوان دین خود را به انقلاب، امام راحل، نظام و شهدا ادا کرد و در دولت انقلابی سیزدهم با ولایت و رهبری تجدید پیمان کرد.

موسوی یادآور شد:کمیته‌های ستاد ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مشخص شدند، انتظار می‌رود نقش اصناف و بازاریان که همیشه در صحنه‌های مختلف جلوتر از مسئولان حرکت کردند، امسال نیز دراین ایام در متن بازار برنامه‌ای در خور شأن داشته باشند.

وی افزود: انتظار می‌رود مدیران مربوطه با اصناف در این زمینه و در راستای حضور گرم آنها در صحنه‌های مختلف نظام در ارتباط تنگاتنگ باشند و برنامه‌ای در خور شان در دهه فجر امسال در متن بازار اجرا کنند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: کمیته روستایی در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سال‌های اخیر دچار یکنواختی شده درحالی‌که روستا با محیطی پاک برای اجرای بهترین برنامه‌های متنوع و شاد مناسب است.

وی افزود: انتظار می‌رود امسال نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌تر و برجسته‌تری در روستاهای شهرستان اجرا شود.

موسوی یادآور شد: کمیته روستایی و کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر نشستی در زمینه تعامل و هماهنگی برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های دهه فجر داشته باشند.

وی، مسجد‌محوری را در اجرای برنامه‌های دهه فجر اولویت دانست و افزود: به اقتضا در محیط‌های مناسب‌تر روستایی در تعامل با دهیاران و شوراها به عنوان عامل اجرایی، مردم را باید در این برنامه‌ها ویژه‌تر از گذشته پای کار آورد و تحول ایجاد کرد.

امام جمعه پلدختر گفت: کمیته ورزش ظرفیت بسیار بالایی برای شکوه دادن به برنامه‌ها و طرح‌های دهه فجر امسال در پل‌دختر است و پیشنهاد می‌شود این کمیته با حضور جوانان و هماهنگی لازم با دانشگاه‌ها با محوریت مساجد برنامه‌ای مناسب در یکی از مساجد شهرستان برگزار شود.

وی افزود: نمازگزاران پل‌دختر روز جمعه پس از اقامه نماز در یک راهپیمایی، هتک حرمت به ساحت مقدس مرجعیت دینی ازسوی نشریه فرانسوی را محکوم و خشم و انزجار خود را اعلام خواهند کرد.

موسوی یادآور شد: اهانت به ادیان کار همیشگی رسانه‌های غربی است و در گذشته نیز نشریه فرانسوی به وجود مبارک پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) اهانت کرد که به طور قطع هر ایرانی و هر مسلمان و انسان آزاد‌اندیشی بی‌احترامی به عقاید و اندیشه‌های پاک را نمی‌پذیرد و آن را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول