اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار شد/ درخشش خبرنگار فارس

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار شد/ درخشش خبرنگار فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اختتامیه  هشتمین جشنواره  رسانه ای ابوذر استان زنجان با حضور سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه استان زنجان و حسن شمشادی خبرنگار حوزه جبهه مقاومت کشورمان و با حضور دیگر مسوولان استان و اصحاب رسانه در سالن شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد.

 در این مراسم رضا رحیم پور، مسوول انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان اظهار کرد: در فراخوان هشتمین دوره از جشنواره رسانه‎‌ای ابوذر حدود ۳۳۷ اثر به سازمان بسیج رسانه استان ارسال شد که پس از داوری حدود ۲۷ اثر در قالب‌های مختلف به عنوان رتبه‌های اول تا سوم و ۱۶ اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

رحیم پور، فقر کارشناسی و استناد فنی به ادعاهای مطرح شده در گزارش ها را نیز از جمله موراد مهمی دانست که کمتر مورد توجه قرار گرفته است و افزود: تولیدات و آثار ارسالی با ملاک‌ها و استاندارهای مشخصی مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از آثار خوب برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

بر این اساس در بخش گزارش خبری، فاطمه تاجبخش با گزارش سوداگری زمین و مسکن از خبرگزاری مهر رتبه اول، یوسف قزلباش با گزارش زنجانی‌ها نان را به نرخ دیروز می‌خورند از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و صغری محمدی با عنوان گزارش برف خوب بارید، بد مدیریت شد در جایگاه سوم این بخش ایستاد.

در بخش گزارش تحقیقی و تحلیلی زهرا بیات از پایگاه خبری موج رسا با عنوان خطر سقوط آزاد جوانی جمعیت  رتبه اول را کسب کرد، صغری محمدی با گزارش دیوار حائل بین مرگ و زندگی رتبه دوم را از آن خود کرد و این بخش حائزه رتبه سوم نداشت.

همچنین در بخش مصاحبه زهره میر عیسی خانی از صدای زنجان با موضوع نادیده گرفتن بزرگترین هنرستان کشاورزی شمالغرب کشور رتبه اول، فائزه تقیلو از نشریه ندای شهروند با عنوان دقایقی با عطر چوب و فرصت شغلی برای نابینایان رتبه دوم و رتبه سوم این بخش به الهام احمدی از صدای زنجان رسید.

در بخش یادداشت و سرمقاله رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر با یادداشت پست‌های مدیریتی به نام دولت رتبه اول و معصومه نوروزی از صدای زنجان با یاداشت آخرین آوازه قورباغه درجایگاه دوم ایستاد و رتبه سوم این  بخش به پرویز جماعت نیا با یادداشت  باز آمد بوی گرانی از مدرسه رسید.

همچنین  در بخش تیتر فاطمه حیدری از خبرگزاری تسنیم با تیتر عزم مجلس برای کشیدن دندان انحصار دندان پزشکی در جایگاه اول، سمیه محرمی از دفاع پرس در جایگاه دوم و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس با تیتر فرشته‌ها باهم می‌آیند در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش رادیو، ماهرخ صمدی، الهام قره خانی هر دو از خبرگزاری صدا و سیما به ترتیب اول تا دوم شدند، همچنین در بخش موشن گرافی افشین مقدم، علیرضا رضوانی، رباب ناطقی هر سه از صداو سیمای مرکز زنجان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در بخش عکس امیر حسین بیگ محمدی از صداو سیمای مرکز زنجان رتبه اول و مهدی الماسی از خبرگزاری مهر رتبه  دوم را از آن خود کردند و در بخش کلیپ و گزارش ویدئویی مریم محمدی، رضا علیزاده و اکرم شجاعی هر سه از خبرگزاری صداو سیمای مرکز مرکز زنجان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

 در بخش مستند، الهام قره خانی، رضا جعفری و حاتم معصومی هر  سه از صداو سیما به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند و همچنین در بخش اینفوگرافی  و  پادکست کسی حائزه رتبه نشد.

 گفتنی است به انتخاب هیات داوران ۱۶ نفر از اهالی اصحاب رسانه شایسته تقدیر، قالب های مختلف جشنواره را از آن خود کردند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول