اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سارقان غیربومی با ۲۵ سرقت در سرخه زمین‌گیر شدند/ افزایش قاچاق چوب تاغ!

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان غیربومی سابقه‌دار با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سرخه خبر داد.

سارقان غیربومی با ۲۵ سرقت در سرخه زمین‌گیر شدند/ افزایش قاچاق چوب تاغ!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سرخه، کارکنان پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ آن شهرستان، مأمور به شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان شدند.

وی به انجام گشت‌های شبانه‌روزی و بررسی سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت اشاره کرد و افزود: سرانجام هویت دو سارق سابقه‌دار غیربومی شناسایی شد که اموال مسروقه را در یکی از سوئیت‌های پارک سیمرغ سمنان نگهداری می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان اضافه کرد: پس از هماهنگی قضایی و بازرسی از محل زندگی سارقان، تعداد زیادی اموال مسروقه به همراه یکی از متهمان دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

میراحمدی تصریح کرد: سارق در بازجویی فنی پلیس به ۲۵ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی با هم‌دستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و با دستور قضایی روانه زندان شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر پرونده ادامه دارد.

وی به دستگیری متهم دیگر پرونده در کمترین زمان ممکن اشاره کرد و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۲۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان همچنین از کشف ۲۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق در کویر ده‌نمک این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام مردمی مبنی بر اینکه یک دستگاه نیسان در کویر ده‌نمک در حال کندن چوب‌های تاغ است، بلافاصله یک اکیپ از گشت کلانتری ۱۱ به همراه مأموران منابع طبیعی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

میراحمدی افزود: پس از حضور مأموران در محل، مشاهده کردند راننده یک دستگاه نیسان سفیدرنگ در حال برش و انتقال چوب‌های تاغ به داخل خودرو است که دستگیر و به‌منظور بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

وی ارزش چوب‌های کشف‌شده را برابر نظر کارشناسان منابع طبیعی ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و از مردم خواست به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب در تاراج منابع طبیعی، هرگونه اطلاعاتی در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول