اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آیت‌الله حیدری: غربی‌ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری ترس دارند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترس غربی‌ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان، منجر به انتشار این کاریکاتور توهین‌آمیز شد.

آیت‌الله حیدری: غربی‌ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری ترس دارند

آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن توطئه خبیث غربی‌ها و صهیونیست‌ها و اعلام وفاداری نسبت به ساحت مقدس مقام معظم رهبری(مد) به عنوان نائب برحق امام زمان (عج)، اظهار کرد: انتشار این کاریکاتورهای توهین آمیز در این روزها ذهن‌ها را به واقعه ۱۹ دی ۱۳۵۶ منعطف میکند.

وی افزود: انتشار یک مقاله توهین آمیز نسبت به امام خمینی(ره) به دستور شاه، باعث ناراحتی، اعتراض و قیام ملت ایران شد که در پایان با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ مزین شد. 

آیت‌الله حیدری با تاکید بر نقش پررنگ مقام معظم رهبری(مد) به عنوان ولی امر مسلمین جهان، گفت: ترس کشورهای استکبار جهانی از نقش مقام معظم رهبری(مد)، به عنوان ولی امر مسلمین جهان در زمینه مقاومت اسلامی، باعث شد که در جهت تضعیف شخصیت ایشان، این اقدام کثیف و خبیث را انجام دهند. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: کشورهای غربی و صهیونیست‌ها بدانند این اقدام آنها، یقینا نتیجه‌ای مشابه به اتفاق ۱۹ دی ۵۶ خواهد داشت و در نهایت بار دیگر به وحدت بیشتر ملت ایران اسلامی می‌انجامد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول