اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دیدار جانشین فرمانده سپاه کربلا با خانواده شهدای حادثه هواپیمای اوکراین در بابل

جانشین فرمانده سپاه کربلا به مناسبت سالگرد حادثه هواپیمایی اوکراین با حضور در شهرستان بابل با خانواده معظم شهید دکتر ناصر پورشعبان از شهدای این حادثه دیدار کرد.

دیدار جانشین فرمانده سپاه کربلا با خانواده شهدای حادثه هواپیمای اوکراین در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا به مناسبت سالگرد حادثه هواپیمایی اوکراین با حضور در شهرستان بابل با خانواده معظم شهید دکتر ناصر پورشعبان از شهدای این حادثه، دیدار و قدردانی کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در این دیدار با شنیدن اوصاف شهید ناصر پورشعبان از سوی مادر و پدر گرانقدر این شهید عزیز ضمن تسلیت این حادثه گفت: دکتر شهید ناصر پورشعبان و همسر شهیده‌اش گام‌های بلندی را در عرصه پزشکی برداشته‌اند و خدمات جهادگونه و بسیار خوب و اثرگذاری را به مردم ارائه کردند که با این ویژگی‌ها بی‌شک از جایگاه والایی در نزد پروردگار برخوردار بوده و هستند.

به گزارش فارس، شهید دکتر ناصر پورشعبان به همراه همسرش شهیده دکتر سیده فیروزه مدنی در حادثه هواپیمایی اوکراین به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول