اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

عملیات غیرممکن رئال مادرید برای خلاصی از ستاره کم‌فروغ

رسانه آمریکایی از تلاش ناموفق رئال مادرید برای فروش مهاجم بلژیکی خبر داد.

عملیات غیرممکن رئال مادرید برای خلاصی از ستاره کم‌فروغ

به گزارش خبرگزاری فارس، وبگاه «اتلتیک» خبر داده باشگاه رئال مادرید به‌شدت در تلاش است تا از دست «ادن هازارد» مهاجم کم‌فروغ و همیشه مصدوم بلژیکی خود خلاص شود اما به در بسته خورده است.

این رسانه آمریکایی خبر داده رئال مادرید، هازارد ۳۲ ساله را برای چهارمین بار در لیست فروش خود قرار داده چراکه به این نتیجه رسده که قرارداد او یک رنج واقعی است. رئال مادرید سالیانه ۱۵ میلیون یورو به هازارد پرداخت می‌کند اما نتیجه آن دقیقا صفر بوده است.

با این‌حال تلاش رئال مادرید برای فروش یا قرض‌دادن او تقریباً غیرممکن است چراکه هیچ باشگاهی علاقه‌ای به پرداخا این مبلغ به چنین بازیکنی را ندارد. خود هازارد هم نمی‌خواهد به دلایل خانوادگی و در میانه فصل، مادرید را ترک کند.

هازارد پس از اینکه نمایش فوق‌العاده‌ای در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همچنین چلسی داشت، با قرادادی ۱۲۵ میلیون یورویی راهی سنتایاگوبرنابئو شد اما در پنج سال اخیر تنها ۵۱ بار با لباس سفید کهکشانی‌ها به میدان رفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول