اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جان‌فدا| پایان موفقیت‌آمیز رزمایش «حیدریون» در گرامیداشت سردار دل‌ها

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود از پایان موفقیت‌آمیز رزمایش «حیدریون» در گرامیداشت سردار دل‌ها با اجرای ده‌ها فعالیت مؤثر در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

جان‌فدا| پایان موفقیت‌آمیز رزمایش «حیدریون» در گرامیداشت سردار دل‌ها

سیدحسین میرکریمی، مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص روحیه جهادی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در کلامی می‌فرمایند «روحیه کار جهادی بدون توقع و بدون تظاهر در کشور جهش ایجاد می‌کند» و بر این مبنا، رزمایش «حیدریون» در گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت دو روز در مناطق محروم سرکویر شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش، ۲۰ گروه جهادی تحت عنوان کاروان خدمت مکتب شهید سلیمانی در دهستان طرود توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه شاهرود برپا شد.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود با اشاره به همکاری حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) و حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری، بسیج مهندسین عمران و کشاورزی و فرهنگیان در این رزمایش گفت: گروه‌های جهادی در عرصه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، کشاورزی و دام‌پروری، رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، علمی آموزشی، فرهنگی و معنویت افزایی، اشتغال و کارآفرینی، رفع موانع تولید و ... فعالیت کردند.

میرکریمی روستاهای مورد هدف این رزمایش را طرود و کلاته‌های آن، بیدستان، سرتخت، مهدی‌آباد و سطوه و کلاته‌های آن دانست و افزود: در این رزمایش، گروه‌های جهادی دو هزار پرس غذای گرم پخت در روستاها توزیع کرده و مسابقات فرهنگی برای دانش‌آموزان اجرا و ایستگاه صلواتی برپا کردند.

وی ادامه داد: طراحی و زیباسازی مدرسه بیدستان و روستای مهدی‌آباد و برگزاری کلاس‌های آموزشی، نظامی، جهاد تبیین، مشاوره، اشتغال، حضور کارگروه رفع موانع تولید در معادن، حضور در مناطق عشایری و بررسی و رفع مشکلات عشایر و سم‌پاشی دامداری‌های بیدستان از دیگر اقدامات اجراشده در این مناطق محروم بوده است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول