اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

هاشمی: قرار بود تاج حکم کادرفنی امید را ابلاغ کند/ در بحث تیم ملی خیلی عقب هستیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: قرار بود رییس فدراسیون فوتبال پس از پایان مسابقات جام جهانی حکم کادرفنی امید را ابلاغ کند اما تا این لحظه اتفاقی رخ نداده و ما در بحث تیم امید خیلی عقب هستیم.

هاشمی: قرار بود تاج حکم کادرفنی امید را ابلاغ کند/ در بحث تیم ملی خیلی عقب هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز( سه شنبه ۲۰ دی ماه)در کمیته ملی المپیک برگزار شد و سید مناف هاشمی دبیر و سخنگوی کمیته‌ملی المیپک در واکنش به بلاتکلیفی تیم‌ فوتبال امید، گفت: واقعیت این است که ما دوست داشتیم تکلیف تیم امید زودتر مشخص شود. در این رابطه نیز میان رییس کمیته‌ ملی المپیک، معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال جلسه برگزار شد که توافق کردیم این اتفاق هر چه سریعتر رخ بدهد تا بعد از جام جهانی حکم کادر فنی تیم امید ابلاغ شود.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه خاطرنشان کرد: کسی مخالف این موضوع نیست. امیدواریم هر چه سریعتر این اتفاق رخ بدهد در حال حاضر در بحث تیم امید خیلی عقب هستیم. قرار بود مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال پس از پایان مسابقات جام جهانی قطر حکم کادرفنی تیم ملی امید را ابلاغ کند اما تا این لحظه اتفاقی رخ نداده است، ما در بحث تیم ملی امید خیلی عقب هستیم.

هاشمی در مورد اینکه گفته می‌شود کاشانی برای سرپرستی تیم یکسری شرط‌هایی را مطرح کرده است، گفت: من چیزی در مورد شرط و شروط کاشانی نشنیدم. شاید دوستان در حال بررسی هستند. امیدواریم ظرف چند روز آینده تکلیف این موضوع مشخص شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که برای هدایت تیم ملی امید گزینه ای پیشنهاد داده اید یا خیر؟ گفت: فدراسیون فوتبال برای ما مثل همه فدراسیون ها است و دخالتی در تصمیمات آنها نداریم، ما فقط به آنها کمک می کنیم و پیشنهاد می دهیم. بنابراین پیشنهادی برای سرمربیگری امید نداریم و منتظریم فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی امید و کادرفنی خودشان تصمیم بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول