اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل ۲۵ پرونده تخلف زیست‌محیطی در کهگیلویه

رئیس محیط‌زیست کهگیلویه از تشکیل ۲۵ پرونده تخلف زیست‌محیطی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل ۲۵ پرونده تخلف زیست‌محیطی در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، روح‌الله عزیزی در جمع خبرنگاران به تشریح برخی از عملکرد محیط‌زیست این شهرستان در سالجاری پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۵ پرونده تخلف داشتیم.

رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان کهگیلویه افزود: ۱۵ پرونده تخلف در زمینه شکار و صید غیرمجاز بوده که ۶ اسلحه غیرمجاز، ۴ دستگاه قایق موتوری و ۲۵ رشته راهبند کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: هفت پرونده دیگر در زمینه آلودگی زیست‌محیط آب و خاک و هوا و سه پرونده در زمینه تخریب و تصرف اراضی منطقه حفاظت‌شده خائیز بودند.

عزیزی افزود: طی این مدت کنترل و پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی ۱۰۳ مورد و کنترل و پایش دفع مدیریت پسماند ۲۷ مورد انجام شد.

وی تعداد اخطاریه‌های زیست محیطی صادره جهت واحد‌های آلاینده را ۱۷ اخطاریه عنوان و تصریح کرد: ۷ مورد به دادسرا و دادگاه معرفی شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: آموزش جوامع محلی بیشتر حاشیه‌نشین منطقه حفاظت‌شده خائیز با موضوع تعارض انسان، دام و حیات‌‌وحش برگزار شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول