اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش به اقدام بی‌شرمانه نشریه فرانسوی/ اهانت به مقدسات مسلمانان محکوم است

گروه مردمی پژوهشی فرهنگی خط مقدم اقدام هتاکانه و بی‌شرمانه نشریه فرانسوی ضد بشری شارلی ابدو را شدیدا محکوم و اعلام می‌دارد این هتک حرمت هرگز بی‌پاسخ نمی‌ماند.

واکنش به اقدام بی‌شرمانه نشریه فرانسوی/ اهانت به مقدسات مسلمانان محکوم است

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه مردمی پژوهشی فرهنگی خط مقدم اقدام هتاکانه و بی‌شرمانه نشریه  فرانسوی ضد بشری شارلی ابدو را شدیدا محکوم و اعلام می‌دارد این هتک حرمت هرگز بی پاسخ نمی‌ماند.

اهانت وقیحانه و  بی‌شرمانه نشریه شیطانی و هتاک فرانسوی(شارلی ابدو) به جایگاه شامخ مرجعیت دینی و مقام عظمای ولایت و حضرت آیت الله خامنه ای رهبری حکیم و فرزانه و محبوب جهانیان منجر به نقاب افکنی دوباره از چهره کریه و وقیحانه و سفاکانه ددمنشان مزدور به بهانه آزادی بیان پوشالی و دروغین ساختگی غرب به انحطاط کشیده شده گردید.

این مدعیان دروغین، آزادی در حصر کشیده فرهنگ منحط غرب و سیاستمداران خونخوار کشورهای غربی  تحت هدایت ها و حمایت های دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی صهیونیستی علیه رهبری معظم و محبوب انقلاب اسلامی نشان از اقدام خصمانه دولت فرانسه علیه ایران دارد و بار دیگر اثبات شد که دولت های غربی رهبری معظم را مانع اصلی و سترگ در مقابل استعمار و استثمار بشریت می‌دانند.

اقدام این نشریه شیطانی و سایر رسانه های ضدبشری که ید طولایی در هتک حرمت و توهین به مقدسات و ارزش های والای دینی و فرهنگی و ولی امر مسلمین  جهان همچنین مقام والای زن را دارند بار دیگر تاریخ بشریت را شرمسار اعمال ننگین و سخیف و غیر انسانی خویش نمود.

صریحا اعلام می دارد اقدام شنیع این نشریه پوشالی مخالف با اصول و موازین حقوق بین الملل و آزادی بیان است. مگر اینکه تعریف این نشریه و کشور فرانسه از آزادی بیان اهانت به نماد مقدسات و شخصیت‌های ملی دروغ پراکنی و نفرت افکنی است.

گروه پژوهشی فرهنگی خط مقدم در حمایت و اطاعت محض از مقام والای مرجعیت و ولایت مطلقه فقیه به نمایندگی از جامعه نخبگان، فرهیختگان، دانشگاهیان و جهادگران زن مسلمان ایران زمین این عمل زشت و غیر انسانی نشریه مذکور را به شدت محکوم نموده و خواهان برخورد قاطعانه و سریع و جدی جوامع بین المللی و دستگاه‌های دیپلماسی کشورهای مسلمان و کشور ایران با این رویه دولت فرانسه در توهین به مقدسات می‌باشد.

در پایان به طراحان خبیث و شیطان صفت این اقدام اعلام می‌داریم که از این پس روی آرامش را نخواهند دید چرا که دنیای‌شان در خطر سهمگینی است چرا که طبق فرموده امام خمینی(ره): «...من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام می‌کنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد... »

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول