اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آغاز عملیات احداث ایستگاه بی آرتی در محدوده بزرگراه امام علی (ع)

عملیات احداث و راه اندازی احداث ایستگاه بی آرتی فدک در منطقه هشت تهران با هدف کاهش فاصله بین ایستگاهی، سامانه تندرو اتوبوس های خط 9 در منطقه هشت تهران آغاز شد.

آغاز عملیات احداث ایستگاه بی آرتی در محدوده بزرگراه امام علی (ع)

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 از آغاز عملیات احداث ایستگاه بی آرتی فدک در بزرگراه امام علی (ع) (شمال به جنوب) در محدوده کوچه همسایگان خبر داد و افزود: یکی مشکلات شهروندان در محله فدک نبود ایستگاه بی آرتی بود و شهروندان محله برای دسترسی به ایستگاه بی آرتی مجبور بودند مسافت بسیار زبادی را حد فاصل بین دو ایستگاه سبلان و فرجام طی کنند.

شهردار منطقه8 با اشاره به قرار گیری این ایستگاه در مسیر خط 9 سامانه تندرو اتوبوس های شهری ادامه داد: خط 9 سامانه اتوبوس تندرو تهران یکی از طولانی‌تری خطوط BRT است که شمال تهران را به جنوب متصل  و تعداد زیادی از مسافران را روزانه جابجا می کند.

وی گفت: در بازدید های میدانی از محلات و گفت و گو با شهروندان در مساجد و محلات یکی از مطالبات شهری در محله فدک، رفع معضل چند ساله شهروندان در این موضوع بود که با پیگیری و بررسی کارشناسان حوزه حمل و تقل ترافیک و ترافیک ، موانع مرتفع و هماهنگی های لازم جهت احداث این ایستگاه از سوی منطقه انجام شد. 

تنهایی از آغاز عملیات احداث این ایستگاه از آذرماه  خبر داد و افزود: طبق پیش بینی های انجام شده عملیات عمرانی این ایستگاه تا سال جاری به پایان خواهد رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول