اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نماینده جهاد اسلامی فلسطین: مکتب حاج قاسم باید در بین همه اقشار و نسل‌ها ترویج شود/آیت‌الله خامنه‌ای رهبر مردم فلسطین هم هست

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به مسئله وحدت امت اسلامی تاکید زیادی داشت، گفت: ما مردم فلسطین معتقدیم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر همه ما هستند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین: مکتب حاج قاسم باید در بین همه اقشار و نسل‌ها ترویج شود/آیت‌الله خامنه‌ای رهبر مردم فلسطین هم هست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر ابوشریف ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی به مسئله وحدت امت اسلامی تاکید زیادی داشت و ما مردم فلسطین معتقدیم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر همه ما هستند.

وی افزود: باید صفات شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگو به جوانان شیعه و سنی ارائه شود تا به سمت مسائل واقعی امت اسلامی سوق داده شوند و بدانند که چطور باید کشورهای اسلامی را از چنگال دشمنان آزاد کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، افزود: در هفته‌های اخیر برنامه‌هایی در زمینه ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، مکتب حاج قاسم همان مکتب امام خمینی(ره) و مکتب رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران است و ترویج این مکتب برای نسل جوان و مذاهب شیعه و سنی مهم است.

وی گریزی به آشنایی خود با حاج قاسم سلیمانی در سال 2008 زد و گفت: سردار سلیمانی در تمام ابعاد و جوانب، دین‌مداری، سیاست، جهاد و غیره شخصیت مثال زدنی بود، میانه‌رو بود و بین مسلمانان فرق نمی‌گذاشت و تاکید می‌کرد که خط ما،‌ خط اسلام است.

ابوشریف با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی بر اساس مبانی اسلام و طبق وجدان و وظیفه دینی خود با دیگران برخورد می‌کرد،‌ ادامه داد: حاج قاسم،‌ مصلحت دیگران و حتی ملت‌های دیگر را مصلحت ایران می‌دانست و طبق روایت نبی مکرم اسلام(ص) مصالح دیگران را بر خود مقدم می‌دانست.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از دیدارهایش به من گفت: در قیامت یکی از سوال‌هایی که از من پرسیده می‌شود این است که درباره فلسطین چه کار کردم؟

وی به آخرین دیدار خود با سردار دل‌ها هم گریزی زد و گفت: در این دیدار، سردار سلیمانی گفت که دیدارهای زیادی با مسئولان کشورهای ترکیه، پاکستان و عراق که بسیاری از آنها علنی نبوده، داشته‌ است و در همه این دیدارها تاکید کرده‌اند که در مسائل منطقه به ویژه فلسطین شرکت کنند.

پایان ‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول