اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم برای بانوان تبریزی/ جهاد امیدآفرینی را جدی بگیریم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: جهاد امیدآفرینی برای مردم یکی از اساسی‌ترین و بهترین جهادها در برهه فعلی است و به ویژه در نشاط‌آفرینی و شادابی جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود و این موضوع در مورد بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم برای بانوان تبریزی/ جهاد امیدآفرینی را جدی بگیریم

حسین فتحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به منظور بزرگداشت روز زن و مقام مادر، کمیته‌ای در شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تشکیل یافته و با حضور اعضای کمیته در خصوص خدمت‌رسانی مناسب در قالب رویداد سه روزه بزرگداشت جایگاه زنان در روزهای ۲۳ تا ۲۵ دی‌ماه در محله بازارچه سیلاب تبریز تصمیم‌گیری شد.

وی، کانون حسینی خدمت رضوی در بازارچه سیلاب را محل برگزاری این رویداد عنوان و تصریح کرد: در سه روز برگزاری این رویداد خدماتی از جمله خدمات درمانی و غربالگری توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی، بسیج جامعه پزشکی و معاونت سلامت شهرداری تبریز با محوریت مناطق و محلات محروم به بانوان این مناطق ارائه خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: دوره‌های آموزشی شامل مهارت‌های زندگی، فرزندپروری، سبک زندگی سالم و پیشگیری از اعتیاد نیز بخش دیگری از خدماتی است که توسط مراکز بهداشت کار و کارگری و سازمان بهزیستی آذربایجان‌شرقی ارائه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این رویداد میزهای خدمت توسط فنی و حرفه‌ای، اداره کار و  تامین اجتماعی با محتوای مهارت‌آموزی، روانشناسی، مددکاری، مشاغل خانگی و مشاوره شغلی به صورت رایگان برگزار خواهد شد و در روز آخر این رویداد نیز برنامه‌های مفرح و شاد توسط معاونت اجتماعی شهرداری تبریز و به منظور افزایش نشاط اجتماعی در محل تعیین شده اجرا خواهد شد.

فتحی با تاکید بر ظرفیت شورای هماهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه جهاد تبیین گفت: به لحاظ مأموریت های متنوع این اداره‌کل و با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم جامعه تحت عناوینی چون درمانی، بهزیستی و بیمه‌ای تحت پوشش آن قرار دارند، می‌تواند یکی از حوزه‌های مؤثر در زمینه جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، نقش‌آفرینی کند.

وی متذکر شد: جهاد امیدآفرینی برای مردم یکی از اساسی‌ترین و بهترین جهادها در برهه فعلی است و به ویژه در نشاط‌آفرینی و شادابی جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود و این موضوع در مورد بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است و بر همین اساس از همه ظرفیت‌های مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای تحقق این هدف مهم استفاده خواهیم کرد.

پایان پیام/ ۶۰۰۳۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول