اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش تعامل با رسانه ها برنامه معاونت اجتماعی انتظامی خراسان رضوی است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی افزایش تعامل با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را از مهمترین برنامه های این معاونت اعلام کرد.

افزایش تعامل با رسانه ها برنامه معاونت اجتماعی انتظامی خراسان رضوی  است

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، سرهنگ حمید طهماسبی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان رضوی در نشست همفکری با رسانه های گناباد اظهار کرد: برخی افراد در جریان اخیر قصد مخدوش کردن خدمات پلیس داشتند که تعامل رسانه های ارتباط جمعی و فعالان فضای مجازی و خدمات جهادی ماموران انتظامی باعث شد که این افراد در رسیدن به هدف خود ناکام باشند.

وی افزود: ارتباط رسانه ها با پلیس و اطلاع رسانی عملکرد پلیس های تخصصی در حوزه های مختلف به مردم از ارکان مهم امیدافرینی در جامعه است و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جهت هموار ساختن بستر تعامل رسانه و پلیس تلاش خود را مضاعف خواهد کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه از مجموع بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی که با پلیس ۱۱۰ برقرار می شود ۷۰ درصد آن عملیاتی می شود خاطر نشان کرد : کمتر از یک سوم از تماس های مردمی با پلیس به دلایل غیر مرتبط و یا مزاحمت منجر به ماموریت نمی شود

غلامرضا تدینی راد  رئیس مرکز اطلاع رسانی و رصد فضای مجازی خراسان رضوی نیز در این نشست با بیان اینکه محتوای مطلوب رسانه ها و اخبار آن موجب افزایش اعتماد عمومی در جامعه می شود گفت :گردان‌های سایبری در فرماندهی انتظامی کشور با هدف تعامل سازنده بین پلیس و رسانه ها و تقویت این اعتماد سازی تشکیل شده است.

وی گفت : پلیس خراسان رضوی توانسته با ایجاد تعامل و همفکری با اصحاب رسانه چهار رتبه برتر را در رزمایش سایبری نیروهای مسلح و فرماندهی انتظامی کشور کسب کند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول