اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

شرایط ادامه تحصیل دانشجویان اتباع فاقد گذرنامه دانشگاه خوارزمی تشریح شد

دانشگاه خوارزمی نحوه ادامه تحصیل دانشجویان اتباع فاقد گذرنامه دراین دانشگاه را تشریح کرد.

شرایط ادامه تحصیل دانشجویان اتباع فاقد گذرنامه دانشگاه خوارزمی  تشریح شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه خوارزمی درباره ادامه تحصیل دانشجویان اتباع فاقد گذرنامه این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

« براساس بخشنامه شماره ۱۲۸۴۰۲/۴/۴۱ مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۱۱ صادره از طرف مدیرکل امور دانشجویان بین المللی، سازمان امور دانشجویان و همچنین اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۰۳ به اطلاع دانشجویان اتباع شاغل به تحصیل در دانشگاه خوارزمی می‌رساند؛ مهلت تحصیل برای دانشجویانی که با کارت آمایش به صورت آزاد و یا کنکور سراسری وارد دانشگاه شده‌اند، تا ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ است.

گذرنامه‌های دست نویس و خانوار برای تحصیل در کشور ایران اعتبار نداشته و متقاضیان تحصیل باید برای دریافت گذرنامه معتبر به سفارت خانه‌های کشور متبوع خود مراجعه نمایند.

با توجه به شرایط افغانستان و عدم امکان صدور گذرنامه در سفارت این کشور تا پایان ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ (تیرماه ۱۴۰۲) این اقدام ممکن بوده و پس از تاریخ مذکور اتباع افغانستانی باید برای اخذ گذرنامه به سفارت خانه و نمایندگی‌های کشور متبوع خود مراجعه نمایند. مجدداً تأکید می‌شود از این افراد تعهد کتبی برای اخذ گذرنامه گرفته و در پرونده آموزشی قرار داده شود.

اداره جذب دانشجویان خارجی، مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی اهتمام و جدیت خود را برای هرچه بهتر اجرا شدن این بخشنامه بکار خواهد گرفت.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول