اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اطفای حریق انبار ضایعات پس از 3 ساعت تلاش آتش نشانان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: حریق انبار ضایعات پس از 3 ساعت تلاش آتش نشانان اطفاءشد.

اطفای حریق انبار ضایعات پس از 3 ساعت تلاش آتش نشانان

 مجید امیرفضلی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از اعلام وقوع حادثه حریق در جاده زنجان به میانه نیروهای عملیاتی آتش نشانی از ایستگاه های یک و 6 به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اطفای حریق در یک انبار مختص ضایعات رخ داده بود، اضافه کرد: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه حریق این انبار از نیمه های شب شروع شده وهمین موضوع اطفای آتش را برای آتش نشانان سخت تر کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزود: در نهایت، با توجه به گستردگی منطقه دچار آتش سوزی شده عملیات اطفا بیش از 3 ساعت طول کشید.

امیرفضلی در ادامه از انجام عملیات امداد و نجات در تصادف زنجیره‌ای 3 خودروی پژو رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: عملیات امداد و نجات در تصادف زنجیره‌ای سه خودروی پژو انجام شده و مصدومین به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی با اشاره وقوع تصادف زنجیره‌ای در خیابان خیام شرقی گفت: این حادثه راس ساعت 17 و 21 دقیقه عصر امروز در برخورد بین سه خودروی پژو رخ داده بود.

وی با اشاره به اینکه پس از اعلام این حادثه اکیپ‌های امداد و نجات از ایستگاه 3 و 4 به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: پس از اعزام نیروها عملیات امداد و نجات بلافاصله انجام شد.

امیرفضلی با اشاره به اینکه تصادف زنجیره‌ای مذکور موجب مصدوم شدن سه سرنشین شده بود، افزود: متاسفانه حال مصدومین وخیم بود که پس از عملیات امداد و نجات تحویل عوامل اورژانس شدند و عملیات به پایان رسید.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول