اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هیأتی‌ها و مسجدی‌ها از 100 مادر شهید تهران تجلیل می‌کنند

یکی از مسؤولان ستاد یادواره شهدای محله باغ فیض و پنج شهید گمنام گفت: هفتمین دوره طرح مادران آسمانی با هدف تجلیل از مادران و همسران شهدای محله باغ فیض همزمان با فرارسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

هیأتی‌ها و مسجدی‌ها از 100 مادر شهید تهران تجلیل می‌کنند

مرتضی متشرعی مداح اهل بیت (ع) و یکی از  مسئولان ستاد یادواره شهدای محله باغ فیض و پنج شهید گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس از برگزاری هفتمین دوره طرح مادران آسمانی با هدف تجلیل از مادران و همسران شهدای محله باغ فیض همزمان با فرارسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه (س) خبرداد و اظهار داشت: در این طرح هدایایی تهیه می‌شود و به نیابت از طرف شهید به مادر یا همسر آن‌ها تقدیم می‌شود.

وی گفت: در محله باغ فیض حدود ۱۳۵ خانواده شهید حضور دارند که همه ساله اعضای یادواره شهدای محله باغ فیض در قالب این طرح از آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل می‌آورد. امسال هم در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه در قالب تیم‌های ۴ نفره خادمین شهدا به در منزل آن‌ها می‌رویم و هدایای تهیه شده را به نیابت از طرف شهید، تقدیم خانواده آن‌ها می‌کنیم.

متشرعی گفت: در مجموع ۲۰-۳۰ تیم برای تکریم فعال خواهد شد که بنا داریم از ۱۰۰ خانواده شهید تقدیر و تجلیل کنیم. در ابتدای این برنامه زیارت عاشورا قرائت می‌شود و سپس خادمین شهدا که خواهران هم در این جمع با ما همکاری دارند، کار اهدای هدایا را آغاز می‌کنند.

این مداح اهل بیت (ع) در پایان خاطرنشان کرد: ستاد یادواره شهدای محله باغ فیض و پنج شهید گمنام شامل پایگاه بسیج شهید ناطق نوری و امام جماعت و هیأت امنای مسجد جامع باغ فیض و همچنین آستان مقدس امامزادگان سید جعفر و حمیده خاتون علیهم السلام است که خیرین بسیاری نیز با ما مشارکت دارند.

 

تجلیل از مادران شهید توسط مسجدی‌های در سال ۱۴۰۰

پایان پیام/ ت 93

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول