اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

محرومیت‌زدایی از حاشیه آرادان بعد از 30 سال!

فرماندار شهرستان آرادان از محرومیت‌زدایی از حاشیه آرادان بعد از 30 سال با حضور بسیج و سپاه خبر داد.

محرومیت‌زدایی از حاشیه آرادان بعد از 30 سال!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رضا خانی، فرماندار شهرستان آرادان صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه محرومیت‌زدایی و آب‌رسانی به محله ابه‌الیکایی و میرزاعلی آقایی‌ها شهرستان آرادان با حضور استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران شهرستان آرادان اظهار کرد: امروز محرومیت‌زدایی در منطقه ابه‌الیکایی‌ها و میرزاعلی آقایی‌ها با همراهی نیروهای سپاه پاسداران که در همه صحنه‌ها پیشتاز هستند، انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این منطقه به مدت ۳۰ سال در حریم شهر قرار داشته و امروز بحث محرومیت‌زدایی در این بخش انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان آرادان اضافه کرد:‌ در محرومیت‌زدایی این حوزه، چهار کیلومتر لوله آب‌رسانی و گازرسانی توسط سه گروه جهادی انجام خواهد گرفت و در آینده مشکل برق منطقه نیز برطرف خواهد شد.

طعم شیرین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این مراسم گفت: ما هیچ شأنی ‌جز خدمت به خود برای خود قائل نیستیم و مردم منطقه به‌زودی طعم شیرین افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌های محرومیت‌زدایی را خواهند چشید.

وی بیان کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی با سرعت و دقت صورت گرفته است و موارد و مشکلات این منطقه در حضور مدیران پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

در این نشست، همچنین گفته شد که شأن همه مردم منطقه بیشتر از این خدماتی است که در حال حاضر به‌عنوان تکلیف مدیران انجام می‌شود و این برنامه در راستای محرومیت‌زدایی و گره‌گشایی از کار مردم اجرایی شده است.

از تلاش‌های استاندار جهادی که در کشور نیز سرآمد است، در این مراسم تقدیر و گفته شد که هاشمی در هر حوزه فعالیتی در استان سمنان رتبه‌های برتر را در کشور کسب کرده که مرهون دلسوزی و پیگیری‌های او در خصوص مردم استان است.

در ادامه تأکید شد که هیچ جهادی بالاتر از گره‌گشایی از مشکلات مردم نیست و امروز تمام اقدامات، خدمات و کارها با محوریت مقام معظم رهبری انجام می‌گیرد.

در ادامه تصریح شد که دولت سیزدهم، دولت جهادی و پرتلاش بوده و در راستای رفع مشکلات و گره‌های مردم و بهبود معیشت مردم گام برمی‌دارد و امروز با پیگیری‌هایی که انجام شده و تلاش‌های استاندار سمنان، بحث محرومیت‌زدایی از این منطقه انجام خواهد گرفت.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول