اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نوروز ۱۴۰۲ سونامی سفر را خواهیم داشت/ تشکیل کمیته‌های ده‌گانه برای ارائه خدمات

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان گفت: با توجه به محدودیت‌های سفر به دلیل کرونا در ۳ سال گذشته، پیش‌بینی می‌شود نوروز ۱۴۰۲ سونامی سفر را داشته باشیم.

نوروز ۱۴۰۲ سونامی سفر را خواهیم داشت/ تشکیل کمیته‌های ده‌گانه برای ارائه خدمات

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عطا حسن‌پور امشب در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان،‌ اظهار کرد: مطابق هر ساله و به واسطه مهمان‌نوازی مردم استان، میزبان مسافران و گردشگران در ایام نوروز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نخستین جلسه ستاد خدمات سفر لرستان برگزار می‌شود و از این به بعد هر ۱۵ روز یکبار تا عید نوروز این جلسات با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به محدودیت‌های سفر به دلیل شیوع کرونا طی سه سال اخیر، گفت: پیش‌بینی می‌شود نوروز ۱۴۰۲  سونانی سفر را داشته باشیم.

حسن‌پور با بیان اینکه اوج این سفرها از نیمه دوم اسفند شروع خواهد شد، افزود: با توجه به مصوبه هیات دولت در راستای خدمات‌رسانی به گردشگران، دستگاه‌های اجرایی باید امکانات و تجهیزات خود را مهیای این میزبانی کنند.

وی، کمیته خدمات حمل‌ونقل، کمیته خدمات امداد و نجات، کمبته خدمات انتظامی، کمیته خماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کمیته اسکان، نظارت و آمار، کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی، کمیته خدمات بهداشتی و سلامت و محیط‌زیست، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات، کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و کمیته ۶۰۳۰ را کمیته‌های ده‌گانه برای ارائه خدمات سفر به استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول