اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: ۱۲۳ پروژه محرومیت زدایی در قزوین به بهره‌برداری رسید

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ۱۰۱۳ پروژه از سال گذشته تا کنون به سپاه استان قزوین ابلاغ شد که ۶۹۹ پروژه به اتمام رسیده و ۱۲۳ پروژه محرومیت زدایی استان نیز امروز به مردم تقدیم شد.

سردار رفیعی آتانی: ۱۲۳ پروژه محرومیت زدایی در قزوین به بهره‌برداری رسید

به گزراش خبرگزاری فارس از قزوین، آئین افتتاح ۳۰۵۰ پروژه محرومیت زدایی مردم پایه در سراسر کشور به ریاست سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

در قزوین نیز این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان، سرهنگ حسینیانی مسئول سازمان بسیج سازندگی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم اظهار کرد: ۱۰۱۳ پروژه از سال گذشته تا کنون به سپاه استان قزوین ابلاغ شد که ۶۹۹ پروژه به اتمام رسیده و ۱۲۳ پروژه محرومیت زدایی استان نیز امروز به مردم تقدیم ششد.

وی افزود: در رابطه با بخشی از پروژه ها که هنوز به اتمام نرسیده نیز نتایج خوبی به دست آمده و تفاهماتی صورت گرفته تا سی ماهه آب شرب ۱۰۱ روستا تامین شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان تصریح کرد: استان قزوین دارای هزار و ۱۴۹ روستا است که ۸۷۳ روستا دارای ساکن بوده و ۱۹۰ روستا از این تعداد دارای مشکل و تنش آبی هستند، از این تعداد پروژه آبرسانی ۱۰۱ روستا در دست اقدام و بخش زیادی از آن آماده بهره برداری است و کل پروژه نیز سی و پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: در موضوع ساخت مسکن ولی نعمتان که تفاهم نامه های خوبی در مسیر اجرای آن انعقاد شده، اقدامات خوبی صورت گرفته و این پروژه از سرعت اجرایی خوبی برخوردار است، از طرفی با توجه به تعهد ساخت ۲۰۰ واحد مسکن ولی نعمتان، این پروژه نیز تا ۱۴ اسفند آماده تحویل خواهد بود و مابقی با توجه به حضور کمیته امداد در کنار آورده سپاه با افتخار در اختیار مردم قرار می گیرد.

در پایان سردار سلامی فرمانده سپاه کل کشور ضمن تقدیر از سپاه استان قزوین و مسئولان استانی در راستای محرومیت زدایی بیان کرد: خوشحالیم که در سطوح استانی و ملی این عزم و اراده در قلب ها دیده می شود و اطمینان می یابیم که دست خدمت برای مردم باز شده و گام های خدمت مستحکم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول