اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دهمین دوره مسابقات المپیاد محلات به مدت ۱۱۰ روز از چهاردهم بهمن ماه در این شهر خبر داد.

برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات در یزد

حجت الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این‌که ایجاد نشاط عمومی با استفاده از ظرفیت ورزش و رویدادهای فرهنگی هنری یکی از اولویت‌های اجرایی این سازمان در شهر میراث جهانی است، اظهار کرد:‌ مردم یزد ظرفیت های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی خوبی دارند که سعی داریم از این ظرفیت به نفع نشاط عمومی استفاده کنیم.

وی برگزاری دهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی محلات را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار مدیریت شهری دانست و افزود: محلات مختلفی با جمعیت قابل توجه به خصوص در بافت تاریخی و قدیمی شهر یزد وجود دارد که بر خلاف گذشته به دلایل مختلف به خصوص زندگی شهری، توجه به فعالیت‌های ورزشی در آن‌ها کاهش یافته است.

 حجت السلام صداقت هدف از برگزاری این مسابقات را حضور اقشار جامعه با سنین مختلف و تزریق شادی و نشاط عنوان کرد و گفت:‌ استعداد یابی در حوزه‌های مختلف یکی دیگر از رویکردهای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در رویدادهای مختلف است.

وی تصریح کرد: در مسابقات المپیاد محلات، شهروندان می‌توانند در ۹۸ رشته ورزشی به صورت المپیادی، تیمی،انفرادی و خانوادگی بصورت رایگان ثبت نام و در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد در پایان با بیان این‌که شش رشته ویژه معلولین در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد:‌ ورزشکاران محلات می‌تواند به صورت مجازی از طریق سایت farhang.yazd.ir یا با مراجعه حضوری به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اقدام به ثبت نام در مسابقات کنند.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول