اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شجاعی: پرسپولیس تنبیه‌مان کرد/ بدترین بازی نساجی بود

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: اشتباهاتی داشتیم و مقابل پرسپولیس تنبیه شدیم.

شجاعی: پرسپولیس تنبیه‌مان کرد/ بدترین بازی نساجی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی شجاعی پس از شکست 5 بر یک نساجی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در روزی که بد بودیم تنبیه شدیم و نتیجه را واگذار کردیم. خیلی ناراحتیم از این شکست و فکر می‌کنم بابت اشتباهاتی که کردیم تنبیه شدیم.

وی درمورد صحنه گل اول پرسپولیس و تصمیمات داوری، گفت: نظری درمورد داوری ندارم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی، خطرنشان کرد: باخت برای همه است و در روزی که بد بودیم بازنده شدیم. باید بپذیریم که بد بازی کردیم. اشتباه همه ما بود که این نتیجه رقم خورد و به یک شخص ربطی ندارد. وقتی تیم می‌بازد یعنی همه می‌بازند. باید جمع و جور کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. 

شجاعی درخصوص واکنش مطهری به این نتیجه، عنوان کرد: مطهری هم بسیار ناراحت بود؛ البته همه ما ناراحت هستیم. واقعاً شرمنده‌ایم و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. فکر می‌کنم بدترین بازی نساجی بود.

سعید غلامعلی بیگی پس از شکست 5 بر یک نساجی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی برای ما خوب پیش نرفت و خیلی بد بازی کردیم. از همه هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بعدی جبران کنیم. زیرا خیلی بد بازی کردیم.

وی اضافه کرد: البته اگر گل اول پرسپولیس را نگاه کنید،‌ کمک داور دست‌کم 4-3 متر جا مانده بود. همان توپ هم پنالتی شد، قطعا امیری در آفساید بود،‌ کارشناسان باید ببینند و نظر بدهند، اما در کل امشب خودمان هم بد بودیم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه آیا روند این تیم پس از آن پنالتی خراب شد، گفت: قطعا خیلی تأثیر می‌گذارد. وقتی دقیقه‌ 7 گل می‌خورید طول می‌کشد که بازگردید. البته تیم ما بازگشت اما امروز روز نساجی نبود.

بیگی در خصوص آنکه آیا حمید مطهری از ناراحتی استعفا داده است،‌ گفت: من زیر دوش بودم و چنین چیزی را نشنیدم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول