اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تکمیل زنجیره گردشگری اردبیل نیازمند ارتقای راه‌ها و احداث هتل‌های ۵ ستاره است

استاندار اردبیل تکمیل زنجیره صنعت گردشگری استان و شهرستان سرعین را نیازمند ارتقای راه‌های مواصلاتی و احداث هتل‌های ۵ ستاره و دهکده‌های گردشگری دانست.

تکمیل زنجیره گردشگری اردبیل نیازمند ارتقای راه‌ها و احداث هتل‌های ۵ ستاره است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در ادامه دور سوم سفر شهرستانی به سرعین و در حاشیه بازدید از جاده و پیست اسکی آلوارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان اردبیل، صنعت گردشگری بوده که با این ظرفیت‌ها، شهرستان سرعین دارای قابلیت تبدیل به پایلوت پارک‌های آبی و آب‌درمانی منطقه غرب آسیا است.

وی افزود: زنجیره صنعت گردشگری استان اردبیل و شهرستان سرعین نیازمند ارتقای راه‌های مواصلاتی و ساخت هتل‌های ۵ ستاره و دهکده‌های گردشگری با ارائه بالاترین خدمات رفاهی و گردشگری است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در همین راستا پروژه‌هایی در حال اجرا است که با تکمیل آن‌ها، گام بزرگی برای پیشرفت صنعت گردشگری استان و شهرستان سرعین در سطح بین‌المللی برداشته می‌شود.

عاملی گفت: متنوع سازی مراکز گردشگری و آب‌های درمانی با ارائه خدمات خاص در شهرستان سرعین آغاز شده است و در بهمن سال جاری عملیات اجرایی یکی از مراکز رفاهی و درمانی با ارائه بالاترین خدمات آغاز خواهد شد و در همین راستا برخی از مراکز گردشگری شهرستان سرعین در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایان پیام/۳۷۲۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول