اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ساری گنج گم شده در بین اختلاف سلیقه‌ها

ساری از نظر اکولوژیکی و زیست محیطی دارای اکوسیستم مناسب و مساعد برای زیست انسانی و تنوع جاذبه‌های طبیعی و چشم اندازها و مناظر با ارزش از مهمترین نقاط کشور است و آنچه تاکنون مانع پیشرفت این شهر شده اختلاف سلیقه‌ها بوده است.

ساری گنج گم شده در بین اختلاف سلیقه‌ها

خبرگزاری فارس مازندران ـ عباس بادله در یادداشتی درباره چرایی عدم پیشرفت شهر ساری به بیان بخشی از مسائل پیش روی مرکز استان پرداخت؛ ساری گنج گم شده در بین اختلاف سلیقه‌ها عدم رشد و توسعه شهر ساری مرکز مازندران نسبت به سایر مراکز استان‌ها کمبود منابع مالی و کمبود ایده‌های خلاقانه نیست بلکه برعکس ما جوانان و بزرگان نخبه و فرهیخته و با تجربه زیادی داریم که می‌توانند به رشد و توسعه شهر و استان کمک کنند و طرح‌های بسیار زیاد و کاربردی دارند؛ اما یا فضا و میدان به آنها داده نشده و یا با اختلاف سلیقه‌ها طرح‌ها و برنامه‌های آنها اجرایی نشده است.

ساری از نظر اکولوژیکی و زیست محیطی دارای اکوسیستم مناسب و مساعد برای زیست انسانی و تنوع جاذبه‌خای طبیعی و چشم‌اندازها و مناظر با ارزش از مهم‌ترین نقاط کشور است.

ساری به جهت داشتن مناظر زیبای طبیعی و موهبت‌های طبیعی خدادادی مثل جنگل‌های کوهستانی در جنوب و بالا دست عبور رودخانه زیبای تجن از داخل شهر و داشتن دشت وسیعی که به جهت فاصله حدود ۳۰ کیلومتری از دریا و داشتن بافت‌های کهن و بناهای تاریخی، مسیر ریلی بسیار جذاب که خط تاریخی تهران شمال با گذشت از پل ورسک و سختی‌های راه در سوادکوه به ساری می رسد و از ساری به سمت گرگان می‌رود و همچنین فرودگاه بین‌المللی می‌تواند مرکز اقتصادی مهم و مرکز سرمایه‌گذاری برای جذب توریست و گردشگری باشد.

در آستانه انتخاب شهردار جدید انتظار می‌رود اعضای شورای شهر و عوامل و نیروهای موثر در انتخاب شهردار با در نظر گرفتن برنامه‌‌های کاندیداها با ارج نهادن به تفکرات و برنامه‌های پیشنهادی آنان که حتما در آینده می‌تواند راهگشا باشد، فردی را انتخاب کنند علاوه بر برنامه محور بودن و مطیع بودن در برابر مصوبات شورا، تعامل درستی با اعضاء شورا و نیرو های داخل شهرداری و سایر ادارات و سازمانها داشته باشد تا آینده زیبایی را برای شهرمان و مردم شهرمان رقم بزنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول