اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صدوراحکام مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق مازندران + جزئیات

رئیس کل دادگستری مازندران از صدور احکام مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرائی استان خبر داد.

صدوراحکام مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق  مازندران  + جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری بر مبارزه با متعدیان به بیت‌المال و مقابله با مظاهر فساد در دستگاه‌های دولتی تاکید و اظهار کرد: احکام مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان مازندران صادر شده است.

وی گفت: در همین راستا رسیدگی سریع، قاطع و قانونی به مصادیق مختلف فساد، خصوصا مفاسد اقتصادی و نیز ارتقاء سلامت نظام اداری در دستور قرار دارد و مطمئنا در این زمینه با هیچ کس مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

اکبری افزود: مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان بابت تضییع بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اموال عمومی و حقوق بیت‌المال و نیز ارتشاء در دفعات متعدد به میزان ۴۸ هزار دلار، ۸۵۶ میلیون تومان و ۵ قطعه سکه تمام بهار آزادی، به ۱۰ سال انفصال از خدمات دولتی، تحمل ۴ سال حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی به میزان مبالغ ماخوذه در حق صندوق دولت محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در خصوص سایر مرتبطان پرونده مزبور، به اتهام رشاء، وفق مقررات، حکم قانونی صادر شده است.

وی اضافه کرد: رای صادره قابل تجدید نظر خواهی در محاکم تجدید نظر استان مازندران می باشد.

اکبری در پایان خاطر نشان کرد: دادگستری استان عزم خود را در مبارزه انقلابی و جهادی با همه مصادیق فساد و پیشگیری از ایجاد بسترهای فسادزا جزم کرده و از هیچ اقدامی که در راستای حفظ حقوق بیت‌المال لازم و ضروری باشد، دریغ نخواهد کرد.

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول