دیدار شاه اردن با بن زاید در ابوظبی
شاه اردن در سفری به ابوظبی با رئیس امارات دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه گفتوگو کرد.
به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری فارس، «عبدالله دوم» شاه اردن امروز چهارشنبه وارد ابوظبی شد و با «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات دیدار کرد. دو طرف در این دیدار که در کاخ الشاطئ برگزار شد، به بررسی روابط دو کشور و اوضاع منطقه پرداختند. سران اردن و امارات ضمن بررسی افقهای همکاری دوجانبه و راهکارهای توسعه آن بر علاقهمندی به تحکیم روابط دوجانبه در زمینههای مختلف و استمرار رایزنی درباره مسائل دارای اهتمام مشترک دو کشور تأکید کردند. بنابر گزارش وبگاه اردنی «عمون»، عبدالله دوم و بن زاید همچنین اوضاع منطقه را بررسی کرده و ضرورت افزایش تلاشها برای احیای فرصتهای سازش بر اساس راهحل دو دولت و توقف تمامی اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی را مورد تأکید قرار دادند. در این دیدار همچنین «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن و تعدادی از مقامات ارشد امارات حضور داشتند. پایان پیام/
22:24 - 14 دی 1401