اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| دومین برد فولاد سیرجان برابر سایپا/ پیروزی شیرین پاس و نیان در خانه

تیم‌های فولاد سیرجان، پاس و نیان الکترونیک در پانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال حریفان خود را شکست دادند تا فولادی‌ها در خارج از خانه و نیان و پاس در شهر خود لذت پیروزی را حس کنند.

لیگ برتر والیبال| دومین برد فولاد سیرجان برابر سایپا/ پیروزی شیرین پاس و نیان در خانه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ١4 دی با برگزاری هفت دیدار در شهرهای گرگان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان، آمل و اصفهان در حال پیگیری است.

در نخستین دیدار از این هفته پاس گرگان در سالن امام خمینی(ره) و با حضور 200 تماشاگر به مصاف راه‌یاب ملل مریوان رفت. در این دیدار گرگانی‌ها سه بر صفر حریف را شکست داده و به صورت موقت یک پله در جدول رده‌بندی صعود کردند تا مسابقات همزمان دیگر به پایان رسیده و تکلیف جایگاه اصلی هر تیم مشخص شود.

شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان با امتیازات 28 بر 26، 25 بر 21 و 26 بر 24 راه‌یاب ملل مریوان را مغلوب خود کردند تا به نهمین برد خود دست یافته و 25 امتیازی شوند.

عباس امانی، اسماعیل صباغ، مهدی نویدی و مهرداد شوشتری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این مسابقه 97 دقیقه‌ای را برعهده داشتند.

در دومین مسابقه این هفته تیم‌های سایپا تهران و فولادسیرجان ایرانیان در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده سیرجان برای دومین بار در این فصل از رقابت‌ها موفق به شکست سایپا شد و نهمین برد خود در مرحله مقدماتی را به دست آورد.

فولادی‌ها در این دیدار 121 دقیقه‌ای با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 22 ، 21 بر 25 و 25 بر 20 و با نتیجه سه بر یک سایپا را در خانه شکست دادند تا نارنجی پوشان دوازدهمین شکست خود را تجربه کنند.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تماشاگر ویژه این مسابقه بود که تلاش بازیکنان دو تیم را برای پیروزی زیر نظر داشت.

امین‌اله برق لشگری، مسعود یزدان‌پناه، مسعود ذوقی و هادی تیموری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. سلیم چپرلی بازیکن تیم فولاد سیرجان در این مسابقه کارت زرد گرفت.

در سومین مسابقه این هفته تیم‌های نیان الکترونیک خراسان و هورسان رامسر در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر یک هورسان را شکست داد و به هشتمین برد خود دست یافت.

شاگردان حامد صمدی در تیم نیان در ست نخست این مسابقه 25 بر 18 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند و 25 امتیازی شدند.

این مسابقه که 700 تماشاگر داشت به مدت دو ساعت پیگیری شد و حسین پورکاشیان و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، ناظران فنی و داوری آن بودند.

علیرضا قریب، اسماعیل رزقی و محمد محبوب عشق‌دوست نیز به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که هیچ کارت زرد و قرمزی نداشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول