اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی در تام ایران‌خودرو برگزار شد

به مناسبت سومین سالگرد سردار دلها،‌ بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی در شرکت تام ایران‌خودرو برگزار شد.

بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی در تام ایران‌خودرو برگزار شد

اخبار شرکت‌ها؛ کیوان وزیری مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو در مراسم بزگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: افتخار داریم سالگرد سالار سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه و سرهنگ محسن عوضدخت جانشین نمایندگی ولی فقیه بسیج ادارات و وزارتخانه ها کشور برگزار کنیم.

وی با تأکید بر ادامه راه مهم سردار که برای مملکت و این مرز و بوم جان خود را هدیه داد، گفت: جان فدایی و ولایت مدار بودن حاج قاسم درس بزرگی برای همه ما است و به درستی و زیبایی این نظام را حرم معرفی کرد و برای حفظ ارزش‌های آن تا آخرین لحظه جنگید و امیدوارم مدیون خون شهدا نباشیم.

استفاده از تجربیات و دانش فنی سپاه در محصولات جدید ایران‌خودرو

مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو در حاشیه این نشست در پاسخ به سوأل خبرنگاران با اشاره همکاری شرکت تام ایران خودرو و سپاه ادامه داد: دو محصول جدید ایران خودرو شامل ری‌را و TF21 سالانه به 30 میلیون قطعه نیاز دارد که در این زمینه از تجربیات و دانش فنی سپاه استفاده می‌کنیم.

وزیری با بیان اینکه موضوع مهم تکنولوژی است که سپاه در اختیار دارد، اضافه کرد: در صنعت خودروسازی با کمبودهایی در این زمینه مواجهیم و با ادامه همکاری‌ها با سپاه به تکنولوژی تکمیلی خواهیم رسید.

وی در پایان از اتمام طراحی خودروی تارا برقی خبر داد و گفت: این خودرو در مرحله صحه‌گذاری است و تا پایان سال ۲۰ نمونه از آن ارائه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول