اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سردیس مشاهیر لرستان در پارک مشاهیر خرم‌‌آباد نصب می‌شود

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه پارک مشاهیر خرم‌‌آباد ظرف یک تا دو ماه آینده پارک بهره‌برداری می‌شود و سردیس مشاهیر لرستان نیز در آن نصب خواهد شد.

سردیس مشاهیر لرستان در پارک مشاهیر خرم‌‌آباد نصب می‌شود

حجت احمدی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص پروژه پارک مشاهیر خرم‌آباد، اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه پیش بینی ما این است که ظرف یک تا دو ماه آینده پارک آماده بهره‌برداری باشد.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به اعتبار هزینه شده در پروژه پارک مشاهیر نیز اشاره کرد و گفت: برای فاز اول که شامل تخریب، خاکبرداری ، فضای سبز ، سنگ کاری است ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد، برای فاز دوم نیز چهار میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان نیاز است.

احمدی پور خاطرنشان کرد: پروژه به لحاظ اعتباری با مشکل مواجه نیست و همانطور که اشاره کردم ظرف یک دو تا ماه آینده پارک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اما در خصوص چرایی تغییرات در پارک مشاهیر توضیح داد: با توجه به موقعیت گردشگری پارک نیاز بود که تغییرات اساسی در این مکان انجام شود و فضای مناسبی برای مسافران و شهروندان در این پارک فراهم شود.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در پایان صحبت‌های خود گفت: یکی دیگر از کارهایی که در پارک مشاهیر قرار است انجام شود، نصب سردیس مشاهیر شهرستان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول