اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

جان فدا| رونمایی از تابلو سنگی مزین به چهره شهید سردار سلیمانی

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از تابلوی سنگی مزین به چهره ایشان رونمایی شد.

جان فدا| رونمایی از تابلو سنگی مزین به چهره شهید سردار سلیمانی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛در سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، از تابلو سنگی مزین به چهره ایشان، با حضور رسول جلیلی رئیس دانشگاه، مصطفی تقوی معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه، در مراسم هیئت‌الزهرا(س) که به مناسبت سالگرد این شهید گرانقدر برگزار شده بود، رونمایی شد.

در ابتدای مراسم جلیلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، عاقبت‌ بخیری را مهم‌ترین اصل در زندگی هر فرد دانست و تاکید کرد همه افراد خصوصاً دانشگاهیان باید تلاش کنند تا برآیند اعمال آنها منجر به عاقبت بخیری شود.

جلیلی در ادامه ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های دانشگاه جهت بزرگداشت یاد شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: دانشگاه شریف در نظر داشت جهت بزرگداشت یادبود این شهید گرانقدر ۱۷ برنامه از قبیل(تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس) را توسط گروه‌های مختلف دانشجویی برگزار کند که متاسفانه با مجازی شدن کلاس‌های درس این برنامه‌ها لغو شد.

سپس حجت‌الاسلام محمد هادی هدایت استاد حوزه علمیه طی سخنانی ضمن بیان خاطره‌ای از مواجهه شهید سردار سلیمانی با علمای قم و نحوه برخورد ایشان، تواضع در عین نخبگی نظامی را یکی از ویژگی‌های بارز ایشان دانست و تاکید کرد سرلوحه کار نخبگان و دانشجویان قرار گیرد.

گفتنی است با توجه به مجازی شدن دانشگاه این رونمایی به صورت غیررسمی برگزار شد و پس از حضوری شدن دانشگاه در روزهای آتی آیین رسمی رونمایی، با حضور دانشجویان و استادان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول