اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ساخت جاده میاندوآب- میانه 30 ساله شد!/ شهرستان چاراویماق در بن بست

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس، گفت: وزیر راه دستورات لازم برای اتمام پروژه جاده میاندوآب- میانه که 30 سال در حال ساخت است را صادر کند.

ساخت جاده میاندوآب- میانه 30 ساله شد!/ شهرستان چاراویماق در بن بست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدحمزه امینی ضمن آرزوی موفقیت برای وزیر راه و شهرسازی از وی می‌خواهم دستورات لازم برای اتمام پروژه جاده میاندوآب _میانه که یک پروژه تقریبا ۳۰ ساله است را صادر کنند، اظهار داشت: با اتمام این جاده شهرستان کم برخوردار چاراویماق از بن بست در می‌آید و حدود ۴۰ روستای این شهرستان از راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: جاده میاندوآب- میانه از مهم‌ترین مطالبات مردم  چاراویماق در سفر رئیس جمهور به استان بوده است.

امینی گفت: بسیاری از راه‌های روستایی شهرستان چاراویماق خاکی و غیرقابل تردد است، مسیرهای بسیاری از روستاها  نیاز شدید به شن‌ریزی و آسفالت‌ریزی دارند، جاده‌های مواصلاتی شهرستان هشترود و مسیر بسیاری از روستاها اصلا قابل تردد نیست همچنین مسیر سه راهی کارگاه سهراب جاده ترانزیتی موجب نارضایتی و ناراحتی مردمان منطقه شده است.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس، افزود: انتظار می‌رود دولت با توجه به تصویب قیر از سوی مجلس با مدیریت صحیح و مدبرانه عملیات آسفالت ریزی این مسیرها را شروع کند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول