اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز هفتمین مرحله فراخوان عمومی عضویت سازمان جوانان هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از آغاز هفتمین مرحله فراخوان عمومی عضویت در جمعیت هلال احمر استان خبر داد .

آغاز هفتمین مرحله فراخوان عمومی عضویت سازمان جوانان هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران کاظم فلاحی دوست امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تحقق برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر مبنی بر جذب و سازماندهی جوانان و به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اقدام به اجرای مرحله هفتم فراخوان عمومی عضویت کرده است.  

وی بیان کرد: هفتمین مرحله فراخوان عمومی عضویت در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و به منظور تحقق برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر مبنی بر جذب و سازماندهی جوانان ، همزمان با سراسر کشور از روز پنجم دی ماه آغاز شده است و تا پایان روز ۲۱ دی ماه ادامه خواهد داشت. 

مدیرعامل این جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این فراخوان در راستای تاب آوری و ارتقای سطح دانش و مهارت جوانان و نوجوانان جهت پیشگیری از خسارات ناشی از زلزله برای سنین ۴ تا ۳۵ سال در تمامی کانون های جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی، عشایری، دانش آموزی و غنچه های هلال اعلام شده است . 

فلاحی دوست عنوان کرد: علاقه‌مندان برای عضویت در سازمان جوانان هلال احمر می توانند از ۵ تا ۲۱ دی ماه به آدرس اینترنتی members.rcs.ir مراجعه کنند.

مراد عدالت دوست معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت : سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بعنوان قدیمی‌ترین تشکل در حوزه جوانان کشور و با عمر بیش از هفتاد ساله به تعبیری گذرگاه ورودی داوطلبان و جوانان به جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: افراد پس از عضویت در این سازمان و سازماندهی در کانونهای غنچه‌های هلال، دانش‌آموزی، دانشجوئی، روستایی ، عشایری ،جوانان و طلاب و آشنایی با اهداف و وظایف و آموزش اصول و اهداف در جهت نهادینه‌سازی و ترویج آموزه‌های خدمات داوطلبانه و نوع‌دوستانه و صلح و دوستی و مهرورزی در جامعه و فعالیت‌های عام‌المنفعه و بشردوستانه و امداد و کمک‌های اولیه به طوری که یک جوان با تقویت روحیه‌ی نوعدوستی و کمک به همنوعان و ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی با آموزه‌های علمی امدادرسانی و کمک‌های اولیه در زمان حوادث به کمک مردم آسیب‌دیده بشتابند.

عدالت اظهار کرد: در صورت تمایل و توانمندی و گذر از آزمون‌های تخصصی برای ادامه‌ی مسیر خدمت‌رسانی در کوتاه مدت جذب سازمان امداد و نجات و در دراز مدت و بعد از ۳۵ سالگی جذب سازمان داوطلبان گردد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول