اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

برپایی ایستگاه سردار دل‌ها در امامزاده قاسم (ع) دربند

ایستگاه سردار دل‌ها با هدف گرامیداشت یاد شهید قاسم سلیمانی با برنامه های مختلف در امامزاده قاسم علیه‌السلام دربند راه‌اندازی شده است.

برپایی ایستگاه سردار دل‌ها در امامزاده قاسم (ع) دربند

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، ایستگاه‌های صلواتی و غرفه‌های متعددی در ایام شهادت قاسم سلیمانی در گوشه و کنار تهران راه‌اندازی شده است.

در این بین برخی از امامزاده‌های استان تهران نیز غرفه‌ای برپا کرده‌اند تا با فعالیت‌های مختلف یاد حاج قاسم را زنده نگه دارند.

بر همین اساس، امامزاده قاسم علیه‌السلام دربند در اقدامی با راه‌اندازی ایستگاه سردار دل‌ها برای افراد مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان برنامه‌هایی را تدارک دیده است که غرفه بازی و نقاشی با موضوع شهدای مقاومت، پخش کلیپ و برپایی مسابقه از جمله برنامه‌های فرهنگی در این مکان مقدس است.

ایستگاه سردار دل‌ها از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تا پنج‌شنبه میزبان زائران امامزاده قاسم علیه‌السلام دربند است. علاقه‌مندان به حضور در برنامه‌های فرهنگی این آستان از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ می‌توانند به امامزاده قاسم علیه‌السلام واقع در میدان تجریش‌، خیابان دربند مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول