اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز سنجش سلامت 30 هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری از هفته آینده

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستان برای سال تحصیلی 1402-1403 استان از هفته سوم دی ماه سال جاری در پایگاه‌های سنجش سلامت استان آغاز می‌شود.

آغاز سنجش سلامت 30 هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری از هفته آینده

عباس داوطلب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: آموزش و پرورش استثنایی استان از هفته سوم دی ماه سال جاری، ابتدا برنامه سنجش سلامت حدود ۲۰ هزار نفر نوآموز بدو ورود به دبستان و سپس ۱۰ هزار کودک پیش‌دبستان را برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در ۱۸ پایگاه اختلالاتی و مدرسه‌ای آغاز می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس سامانه نوبت‌دهی سنجش و برحسب نوع پایگاه، روزانه پایگاه‌های سنجش پذیرش ۱۰ تا ۲۲ نفر را در هر نوبت کاری در دستور کار قرار می‌دهد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برخی پایگاه‌ها در شیفت صبح و برخی دیگر در شیفت بعد از ظهر، مراجعین را طبق نوبت داده شده پذیرش می‌کنند.

وی عنوان کرد: ارائه اصل شناسنامه نوآموز و والدین، کارت واکسیناسیون نوآموز، یک قطعه عکس و مبلغ ۶۰۰ هزار ریال که صرفاً از طریق درگاه پرداخت، قبل از نوبت‌گیری قابل پرداخت است، به هنگام مراجعه به پایگاه سنجش الزامیست.

داوطلب تصریح کرد: نوآموزان پس از انجام ارزیابی‌های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و بهداشتی در پایگاه‌های سنجش سلامت  به مراکز جامع سلامت ارجاع و مورد معاینات بالینی و پزشکی قرار می‌گیرند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول