اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار بهارستان: رئیس جمهور ۵ شنبه به شهرستان سفر می‌کند

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: رئیس جمهور دولت سیزدهم روز پنجشنبه این هفته به شهرستان بهارستان سفر می‌کند.

فرماندار بهارستان: رئیس جمهور ۵ شنبه به شهرستان سفر می‌کند

عبدالله نوری فرماندارشهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان، اظهار کرد: آیت الله سید ابراهیم  رئیسی رئیس جمهور صبح روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه جاری در راستای سفرهای استانی به شهرستان بهارستان سفر و  با مردم انقلابی این منطقه دیدار و گفت وگو خداهد کرد.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به شهرستان بهارستان، آیت الله رئیسی ضمن بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان  از طرحها و پروژه های در حال اجرا و نیمه کاره منطقه در حوزه های بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش ، ورزشی و فرهنگی نیز بازدید و از نزدیک روند اجرایی این پروژه ها را بررسی و در جریان مسائل و مشکلات و پتانسیل ها و ظرفیتهای آنها  قرار خواهد گرفت.

نوحی  با اشاره به دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به شهر ستان بهارستان ، خاطرنشان کرد: دیدار و گفت وگو با نخبگان و فرهیختگان و ائمه جمعه و جماعات، سخنرانی در جمع اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری و پیگیری مصوبات سفر از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفر آیت الله رئیسی به شهرستان خواهد بود.

پایان پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول