اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

خسارت بیش از ۲۸۰میلیارد تومانی سیلاب به راههای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: سیلاب و بارندگی های ۵ لغایت ۸ دیماه خسارت بیش‌از ۲۸۰ میلیارد تومانی به شبکه راههای ارتباطی و ابنیه فنی در جنوب استان بر جای گذاشته است.

خسارت بیش از ۲۸۰میلیارد تومانی سیلاب به راههای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان

جلال الدین قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: همزمان با بارش نزولات آسمانی در جنوب سیستان وبلوچستان ۹ مسیر اصلی،فرعی و روستایی بر اثر طغیان رودخانه های محلی بسته شد که با اتمام بارندگی ها و فروکش کردن سیلاب هم اکنون مسیرها باز و تردد در آنها برقرار است.

وی با اشاره به آسیب راه های مواصلاتی و ابنیه فنی بر اثر بارندگی و سیل اخیر گفت: راهداران استان باشروع بارندگی ها با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی با احتمال وقوع سیل، این اداره کل از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و ۳۴۰ راهدار به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، در قالب ۵۰ تیم عملیاتی در مناطق حساس راه های استان مستقر کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز می‌ توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ‌های استان مطلع شوند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول