اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

اجرای ایمن سازی خطوط لوله صادراتی نفت گچساران

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ایمن سازی خطوط لوله نفت صادراتی این شرکت خبر داد.

اجرای ایمن سازی خطوط لوله صادراتی نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علیرضا سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت اصلی تابع مناطق نفت‌خیز جنوب و دومین تولید کننده نفت در کشور و در تولید گاز سهم عمده ای در اقتصاد کشور دارد از این رو ایمن سازی خطوط لوله صنعت نفت و گاز اولویت این شرکت است.

وی بیان کرد: قرار گرفتن تاسیسات این شرکت در چهار استان و گستردگی خطوط لوله های نفت و گاز در سخت ترین مناطق صعب العبور و ایمن سازی این خطوط نیاز به کاری جهادی دارد که کارکنان نفت گچساران در تمامی عملیات ها موفق بوده اند.

رییس اداره نگهداری و خطوط لوله نفت گچساران تصریح کرد: یکی از نقاط خطرآفرین و حساس منطقه ای بنام دره مرگ است که پروژه ایمن سازی خطوط لوله انتقال ۱۶ و ۶ اینچ از بهره برداری بی بی حکیمه یک به گوره به طول ۳۴ کیلومتر در حال انجام است.

سلیمانی عنوان کرد: ۱۸ کیلومتر از این خطوط در دره مرگ واقع شده و از آنجا که دره مرگ به دلیل سیلاب های ناگهانی یکی از خطرناکترین مناطق می باشد پروژه ایمن سازی این خطوط در حال انجام است.

وی گفت: ایمن سازی خط لوله ۲۴ اینج از واحد بهره برداری گچساران ۳ تا مایل ۳۲ پس از تمیزکاری و توپکرانی انجام شده و مراحل پیش راه اندازی ان در حال پیگیری می باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول