اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اظهارات نماینده مجلس درباره تغییرات در وزارت ورزش

نماینده مردم دیواندره گفت: سجادی با توجه به اینکه ورزشی است درک مناسبی از این حوزه دارد و این مسئله کمک شایانی به توسعه ورزش خواهد کرد.

اظهارات نماینده مجلس درباره تغییرات در وزارت ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن فتحی نماینده مردم دیواندره، کامیاران و سنندج درخصوص عملکرد حوزه ورزش در دولت سیزدهم اظهار داشت: سجادی با توجه به اینکه ورزشی است درک مناسبی از این حوزه دارد و این مسئله کمک شایانی به توسعه ورزش خواهد کرد. 

وی افزود: شهرستان‌های کامیاران، سنندج و دیواندره دارای مناطق محرومی هستند و کمبود امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در این مناطق بسیار مشهود است. سجادی به این مشکلات واقف هست و با تعامل می‌توان درصدد رفع این مشکلات برآییم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره خاطرنشان ساخت: یکی از نکات مثبت در کارنامه سجادی افزایش مدال‌ها توسط بانوان و آقایان ورزشکار ایران است که در این مدت به دست آمده است. امیدواریم که این روند مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس نیز ادامه داشته باشد.

فتحی همچنین حضور بانوان در ورزشگاه ها را یکی دیگر از نکات مثبت وزارت سجادی عنوان کرد و گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت شاهد حضور بانوان در ورزشگاه ها بودیم که این امر باعث توسعه ورزش خواهد شد و اقدام ارزشمندی بود.

وی در پایان افزود: سجادی در انتصاب‌های اخیر خود در وزارت ورزش و جوانان بسیار خوب عمل کرد و این اقدامات منجر به هم افزایی بین نمایندگان مجلس و وزارت ورزش و جوانان خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول