اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

خاطرات بختیاری‌ها از ایام شهادت حاج قاسم در «پیا یَل» به چاپ رسید

کتاب «پیا یَل»، خاطرات مردم چهارمحال و بختیاری از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی به نویسندگی فاطمه ابوالقاسمی دهنوی و از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شد.

خاطرات بختیاری‌ها از ایام شهادت حاج قاسم در «پیا یَل» به چاپ رسید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «پیا یَل»؛ خاطرات مردم چهارمحال و بختیاری از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی به نویسندگی فاطمه ابوالقاسمی دهنوی و از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شد.

رنگین‌کمان هویت انقلاب اسلامی در آخرین سال‌های دهه نود، کهکشانی پُررنگ‌ونور کم داشت و آن تشییع باشکوه و پرجمعیت پیکر سردار سلیمانی در چند شهر ایران و عراق بود. درباره شخص حاج‌قاسم و ابومهدی و یاران شهیدشان گفته‌اند و از این پس هم بسیار خواهند گفت؛ اما حاشیه‌هایی در متن شهادت سردار و یارانش وجود دارد که مانند حاشیه‌های تاریخ اسلام، دفاع مقدس، پیاده‌روی اربعین و... خواندنی و پرثمر و هویت‌بخش‌اند؛ روایت‌هایی که هریک، ذره‌نوری در کهکشان راه سلیمانی‌اند.

کتاب «پیا یَل»؛ خاطرات مردمی چهارمحال و بختیاری از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی که تحقیق آن برعهده فرزانه گنجی بوده و تدوین آن توسط فاطمه ابوالقاسمی دهنوی صورت گرفته است، در ۱۱۲ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و ۳۰ هزار تومان توسط انتشارات «راه یار» منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را علاوه بر کتابفروشی‌ها، از اینجا تهیه کنند.

 «سیل و سردار»، «رستم ایرانشهر»، «چمری برای پهلوان»، «یک بغض و هزاران مشت»، «هیرمان»، «سردار گیله‌مردان»، «شروه‌ای برای حبیب»، «بر شانه‌های کارون»، «سردار سربدارها»، «حافظ دل‌ها»، «یزله بر دجله»، «سلیمانی‌ها» و «ابرقدرت خداست»، عناوین پیشین انتشارات «راه یار» هستند که درباره روایت‌ها و خاطرات مردمی شهرهای مختلف از ایام شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس منتشر شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول