اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حجت‌الاسلام خطیب: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است

وزیر اطلاعات گفت: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است و اگر ویژگی های شهید سلیمانی را به عنوان چهره ای اثرگذار مورد بررسی قرار دهیم، باید به سخنان رهبر عزیزمان درباره ایشان اشاره کنیم.

حجت‌الاسلام خطیب: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید احمد خطیب وزیر اطلاعات صبح امروز (دوشنبه ۱۲ دی‌ماه) در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم نوین جهانی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی با شهدا شهید سلیمانی از مرزهای ما فراتر رفت و شاهد نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی مکتب مقاومت است که در برابر نظام سلطه شکل گرفت و توانست قدرت و جهانی سازی که جهان سلطه بدنبالش بود را با شکست مواجه کند و راه را برای صدور انقلاب اسلامی فراهم کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است و اگر ویژگی های شهید سلیمانی را به عنوان چهره ای اثرگذار مورد بررسی قرار دهیم باید به سخنان رهبر عزیزمان درباره ایشان اشاره کنیم، گفت: شهید سلیمانی تربیت شده اسلام و امام و شجاع و اهل معنویت و اخلاص بود و از دشمن و حرف این و آن و زحمت پروا نداشت.

حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در میدان نظامی حماسه های آفرید که سرنوشت انسان‌ها را در نظم جهانی و مرزها را تغییر داد، تصریح کرد: او از این طریق الزامات جدیدی را بر جهان سلطه تحمیل کرد و امروز معادلات با محوریت انقلاب و امام تعریف می‌شود و هرکس بخواهد در انقلاب اقدامی کند نمی‌تواند محور مقاومت و یاران سلیمانی در منطقه و جهان را نادیده بگیرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز چارچوب مرزهای ایران عزیز ما را درنوردیده است، تاکید کرد: به‌زودی شاهد آثار پرررنگ این مقاومت و حماسه ها در سرزمین فلسطین به شکل انفجاری و شگفت انگیز خواهیم بود.

در حال تکمیل...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول