اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در 25 حوزه در چهارمحال و بختیاری

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۵ حوزه امتحان نهایی نوبت دی ماه در سطح استان فعال است و ۴ هزار و ۴۵۳ دانش‌آموز در این امتحانات شرکت می‌کنند.

برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در 25 حوزه در چهارمحال و بختیاری

پژمان خلفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم‌اکنون ۲۵ حوزه امتحان نهایی نوبت دی‌ماه در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۴ هزار و ۴۵۳ دانش‌آموز در این  امتحانات شرکت می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۲۵۶ دانش‌آموز پایه دوازدهم هستند و یک هزار و ۱۹۷ نفر برای ترمیم نمرات نهایی خود در این امتحانات شرکت می‌کنند.

خلفیان اظهار داشت: حوزه‌های امتحانی توسط عوامل حوزه به دقت  کنترل می‌شود ‌و با استفاده از دستگاه‌های موبایل‌یاب داوطلبان پیش از شروع آزمون‌ها مورد بازرسی کامل قرار می‌گیرند تا از هرگونه تقلب احتمالی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: شایان ذکر است برای افزایش امنیت بیشتر سوالات امتحانات پنج دقیقه قبل از شروع ازمون در مخزن مستقر در حوزه برگزاری آزمون تکثیر می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول