اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رییس کل دادگستری البرز پای درد دل زندانیان نشست/ بیش از ۱۰ نفر مشمول تخفیف شدند

رییس کل دادگستری استان البرز در بازدید از ندامتگاه مرکزی کرج پای درد و دل 60 زندانی نشست، وی در حاشیه این بازدید گفت: طی این دیدار، 2تن قرار تخفیف تامین کیفری، سه نفر پابند الکترونیک، چهار نفر آزادی مشروط، سه نفر تعلیق اجرای باقی مانده مجازات صادر و در خصوص ۱۵ نفر نیز دستور تسریع در رسیدگی به پرونده صادر شد.

رییس کل دادگستری البرز پای درد دل زندانیان نشست/ بیش از ۱۰ نفر مشمول تخفیف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز، امروز در حاشیه بازدید از ندامتگاه مرکزی کرج، که به همراه برخی از قضات انجام شد، با زندانیان گفت‌وگو کرد و گفت: در این دیدار قضات شعب تجدیدنظر و کیفری یک استان با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج به صورت مستقیم و بلاواسطه با محکومان دیدار و گفت وگو نموده و به تقاضای آنها رسیدگی کردند.

وی افزود: در دیدار انجام شده از هر شعبه کیفری یک و تجدیدنظر ویژه امور کیفری، یک نفر به نمایندگی حضور داشت و در نتیجه بررسی درخواست‌ها، برای دو نفر قرار تخفیف تامین کیفری، سه نفر پابند الکترونیک، چهار نفر آزادی مشروط، سه نفر تعلیق اجرای باقی مانده مجازات صادر و در خصوص ۱۵ نفر نیز دستور تسریع در رسیدگی به پرونده صادر شد.

رئیس دادگاه‌های تجدیدنظر و کیفری یک استان البرز با تاکید بر اهمیت دیدار انجام شده که امکان بررسی مستقیم و سریع درخواست‌های زندانیان از سوی قضات تجدیدنظر و کیفری یک فراهم شد، بیان کرد: قضات از لحظه بازداشت و معرفی متهم به زندان تا پایان محکومیت و آزادی ایشان نسبت به پیگیری مستمر وضعیت وی مسؤولیت دارند که دیدار امروز و همچنین حضور مستمر قضات در زندان با این هدف صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه گفت و گوهای رودرو با زندانی با بررسی پرونده و یا تقاضای زندانی در شعبه متفاوت است، ادامه داد: در دیدارهای حضوری و گفت‌وگوی قضات با محکومان، می‌توان ارزیابی بهتری از مشکلات زندانی و اطلاع از روند اصلاح وی داشت و با لحاظ آن در خصوص اعمال نهادهای ارفاقی تصمیم گیری کرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول